شناسهٔ خبر: 124132 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سندی دیگر از دخالت دولتی ها در انتخابات

وزیر دولت روحانی: دیدیم وضع خیلی ناجور است، به ذهنمان آمد یک اسم انتخاب کنیم و لیست امید انتخاب شد+ صوت

واعظی/2

«نماینده»- محمود واعظی،"وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات" پس از برگزاری انتخابات مجلس در هفتم اسفند در دیدار جمعی از منتخبان مجلس دهم، گزارشی از فعالیت و رایزنی های حزب متبوعش در ایجاد گام دوم یا همان ائتلاف اصلاح طلبان، حامیان دولت و بخشی از اصولگرایان ارائه و همچنین مواضع جدیدی پیرامون تهیه نام فهرست امید بیان کرد.

مواضع وزیر کابینه تدبیر و امید در خصوص برگزاری انتخابات مجلس در مرحله دوم نیز قابل توجه است.

وی در خصوص نامگذاری فهرست امید در انتخابات مجلس، گفت: «یک شب دیدیم وضع خیلی ناجور است، به ذهنمان آمد یک اسم انتخاب کنیم، صبح آن روز جمع شدیم و بحث "لیست امید" را انتخاب کردیم و بعد هم توسط بزرگان جناب آقای هاشمی و خاتمی اعلام شد، این سیر تحولی بود که دنبال شد».

آقای وزیر ارتباطات، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در مرحله دوم انتخابات، نیز خطاب به همفکرانش در اردوگاه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان، می گوید: «اگر این روش را در دور دوم انتخابات هم ادامه دهیم قطعا ما پیروز و موفق هستیم. ولی اگر این توفیق نسبی که نصیب ما شده، اینگونه شود که هرکدام به دنبال تسویه حساب خودمان برویم، هرکدام به دنبال یارکشی باشیم و... من اینجا خدمت شما عرض می کنم همه ما بازنده هستیم؛ شما تردید نکنید.»

این وزیر کابینه دولت یازدهم اضافه می‌کند: «مرحله ای که مربوط به خودمان بود را دنبال کردیم، اما همه مسائل در داخل مجلس است....»

واعظی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شکل گیری فهرست امید در مرحله اول انتخابات و نتایج اعلام شده، گفت: «نتیجه این بود که یک عقلانیت در این انتخابات در مقابل تندروی ها، تبلیغات یک سویه و رد صلاحیت ها شکل بگیرد، مردم هم از این روش و رویکرد استقبال کردند».

فایل صوتی سخنان محمود واعظی را بشنوید.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل صوت سخنان وزیر ارتباطات درباره انتخابات مجلس با حجم
3 MB

نظر شما