شناسهٔ خبر: 123359 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ریاست جمهوری

جهانگیری: باید جدی‌تر کار کنیم

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه امسال باید با روحیه جدی تر وارد کار و تلاش شویم خواستار برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی برای رونق بخشیدن به بخش مسکن شد.

به گزارش «نماینده»،  اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در ادامه دیدارهای نوروزی با جمعی از وزرا، معاونین رییس جمهوری، معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت بسترسازی برای فعالیت واحدهای تولیدی کشور تاکید کرد و گفت: در سال ۹۵ باید آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم مشاهده شود.

وی با اشاره به انتخابات هفتم اسفند، از حضور پرشور مردم ابراز خرسندی کرد و با تاکید بر ضرورت فراهم نمودن بستری مناسب برای فعالیت واحدهای تولیدی کشور از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواست برنامه ای جامع برای حل مشکلات بنگاه ها و واحدهای تولیدی کشور تدوین کنند تا شاهد راه‌اندازی و رونق بخش تولید در کشور باشیم.

جهانگیری با بیان اینکه امسال باید با روحیه جدی تر وارد کار و تلاش شویم خواستار برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی برای رونق بخشیدن به بخش مسکن شد و افزود: لازمه تحول در بخش های مختلف تولیدی نظیر سیمان و فولاد، ایجاد تحرک در بخش مسکن است و دست اندرکاران این وزارتخانه باید تدابیر لازم را برای این منظور بیاندیشند.

معاون اول رئیس جمهور از تکمیل و اجرای برنامه های دولت الکترونیک به عنوان یکی از اولویت های جدی دولت یاد کرد و گفت: یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی شفاف‌سازی است و الکترونیکی شدن فرآیندها گام مهمی در جهت شفاف سازی امور و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم خواهد بود.

جهانگیری ابراز امیدواری کرد با تلاش همگانی سال ۹۵ سال رونق و شکوفایی اقتصاد کشور و مشاهده نتایج و آثار تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

در این دیدار وزرا، معاونین رئیس جمهوری و دیگر مسئولین ضمن تبریک سال نو گزارشی از برنامه های در دست اقدام دستگاه اجرایی خود به معاون اول رییس جمهور ارائه کردند.

 

نظر شما