شناسهٔ خبر: 122805 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

با اکثریت قاطع آرا

آیت‌الله سیداحمد خاتمی کرسی اول خبرگان استان کرمان را کسب کرد

خاتمی آیت‌الله سیداحمد خاتمی در میان امواج سنگین تخریب رسانه‌ای در داخل و خارج کشور، با کسب آرای قاطع مردم استان کرمان، کرسی نخست مجلس خبرگان در این استان را کسب کرد.

به گزارش «نماینده» آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیس مجلس خبرگان فعلی، در حالی که طی هفته های اخیر و در آستانه مجلس خبرگان در معرض سنگین ترین هجمه های تخریبی رسانه ها و شبکه های ماهواره ای خرجی و نیز  برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی داخلی منتسب به جریان اصلاحات قرار داشت، با رای قاطع بیش از ۷۰۰ هزار نفری مردم استان کرمان، کرسی اول مجلس خبرگان در این استان را کسب کرد.

این در حالی است که علاوه بر تخریب رسانه های داخلی و خارجی، محافل منتسب به اصلاحات و دولت در استان کرمان نیز با جوسازی در شهرهای مختلف و به راه انداختن کمپین در شبکه های مجازی استان تلاش داشتند تا وجهه عمومی آیت الله سیداحمد خاتمی را تخریب کنند. 

نکته جالب این که رای قاطع مردم استان کرمان به آیت الله خاتمی در حالی است که اکثر منتخبین حوزه های انتخابیه استان کرمان از چهره  های اصلاح طلب یا اعتدالی هستند با این وجود تشخیص مردم این استان در مجلس خبرگان اعتماد بالا به امام جمعه موقت رته ان بوده است.

پس از آیت الله سیداحمد خاتمی، آیات محمد بهرامی خوشکار و امان الله علیمرادی از علمای برجسته و شناخته شده، به عنوان دو منتخب دیگر این استان در مجلس خبرگان مورد وثوق و اعتماد مردم قرار گرفته اند.

نظر شما