شناسهٔ خبر: 122690 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اطلاعیه جمعیت رهپویان انقلاب درباره همایش بزرگ اصولگرایان:

حضور ۱۰ اقتصاددان در لیست اصولگرایان نشان دهنده عزم جدی برای حل مشکل معیشت است

اصولگرایان جمعیت رهپویان انقلاب در اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در همایش بزرگ اصولگرایان تصریح کرد:حضور حداقل ۱۰ اقتصاددان در فهرست واحد اصولگرایان نشان می‌دهد عزم جدی برای تغییر و تحول در اوضاع معیشتی مردم در دستور کار اصولگرایان قرار دارد.

به گزارش «نماینده» جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درخصوص همایش بزرگ اصولگرایان در مدرسه عالی شهید مطهری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

اصولگرایان در یک فرآیند منطقی و با حمایت سه فقیه بزرگوار فهرستی از افراد با تجربه در کنار جوانانی فرهیخته را معرفی کرده اند که به فهرست «معتمدین و متدینین» مورد استقبال وسیع مردمی قرار گرفته است.

امروز(سه شنبه) قرار است این ۳۰ نفرنامزد فهرست «معتمدین و متدینین» در مدرسه عالی شهید مطهری از ساعت ۱۵ گردهم آیند. بر همین اساس اعضای جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در کنار امت حزب الله در همایش بزرگ اصولگرایان حضور پیدا می‌کنند.

در این همایش که با سخنرانی آیت الله موحدی‌کرمانی و غلامعلی حداد عادل برگزار می‌شود قرار است آخرین برنامه‌های اصولگرایان در جهت «معیشت، امنیت و پیشرفت» ارایه شود.

حضور حداقل ۱۰ اقتصاددان در فهرست واحد اصولگرایان نشان می‌دهد عزم جدی برای تغییر و تحول در اوضاع معیشتی مردم در دستور کار اصولگرایان قرار دارد.

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان بار دیگر عموم مردم را به همایش بزرگ اصولگرایان دعوت می‌کند.

نظر شما