شناسهٔ خبر: 122689 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

علاقه مندان به نظام اسلامی حساسیت ویژه ای نسبت به پیام رسانه‌های بیگانه دارند

ری شهری تولیت آستان حرم عبدالعظیم حسنی گفت: علاقه مندان به نظام اسلامی حساسیت ویژه ای نسبت به پیام رسانه‌های بیگانه دارند و همانطور که قبلاً اعلام کرده ام در جهت خلاف خواسته‌های آنان عمل خواهند کرد.

به گزارش «نماینده» آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان حرم عبدالعظیم حسنی در پاسخ به نامه دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث درباره اظهار نظر مبنی بر دخالت رسانه های بیگانه به انتخابات خبرگان آورده است:

دانشجویان عزیز دانشگاه قرآن و حدیث

امروز نامه ای با امضای جمعی از دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث را خطاب به اینجانب ملاحظه کردم که در آن درخواست کرده بودید در رابطه با توصیه رسانه‌های بیگانه در مورد رأی ندادن به شماری از بزرگان نظام اظهار نظر نمایم.

ضمن تشکر از محبت عزیزان لازم می دانم به چند نکته اشاره کنم:

1 ) اصولاً ورود اینجانب به عرصه انتخابات خبرگان با دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود.

2 ) علاقه مندان به نظام اسلامی حساسیت ویژه ای نسبت به پیام رسانه‌های بیگانه دارند و همانطور که قبلاً اعلام کرده ام در جهت خلاف خواسته‌های آنان عمل خواهند کرد.

3 ) تشدید اختلافات داخلی مهم ترین آرزوهای دشمنان انقلاب است که همه ما باید از آن اجتناب کنیم به ویژه در سال جاری که توسط مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامیده شده است.

امیدوارم با پیروی کامل از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری ملت ما در هفتم اسفند حماسه ای باشکوه تر از حماسه های گذشته را رقم بزند.

نظر شما