شناسهٔ خبر: 122684 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نامه مهم حدادعادل، آقاتهرانی، توکلی، نادران، نجابت و کوثری خطاب به مردم قم درباره حجت الاسلام آشتیانی و امیرآبادی

نامه 6 نماینده چند تن از نمایندگان اصولگرای تهران در نامه ای خطاب به مردم قم از امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام آشتیانی، کاندیداهای اصولگرای نمایندگی مردم قم در مجلس دهم حمایت کردند.

به گزارش «نماینده» جمعی از نمایندگان مجلس در نامه ای خطاب به مردم قم نوشتند:

 

«باسمه تعالی»

مردم غیور و قدرشناس قم

ما امضاکنندگان این متن، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پس از چندین دوره همکاری با آقایان آیت‌الله محمدرضا آشتیانی و احمد امیرآبادی‌فراهانی، شناخت خویش را تقدیم شما می‌کنیم.

آقای آشتیانی نماینده‌ای متین، هوشیار و وفادار به اسلام و مردم است که بدون حاشیه در رأی دادن و کار جمعی، جز به منافع اسلام و مردم نمی‌اندیشد و در بزنگاه‌های مختلف نیز شجاعانه با ابراز رأی خویش نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا می‌کند.

آقای امیرآبادی‌فراهانی نیز نماینده‌ای سرزنده، عاقل، مردم‌گرا و فسادستیز است که از هر گونه  رانت و رانت‌خواری مبرا است. این دو برادر بزرگوار با جدیت در خدمت به ایران اسلامی و شهر خون و قیام کم نمی‌گذارند و کلان‌نگری آنان در حل مسائل و مشکلات ملت ایران مانع توجه به حوزه انتخابیه‌شان نبوده است؛ در واقع آنان از پنجره ایران به قم می‌نگرند و بدون علم و مشورت رأی نمی‌دهند و عقلانیت را در کنار تعهد به اسلام و مردم، به‌ویژه مستضعفان راهنمای خدمت‌گزاری خویش قرار داده‌اند.

ادای این شهادت را به به قصد تقویت مجلس بر خود لازم دیدیم و تسلیم نتیجه و اراده شما هستیم.

۹۴/۱۲/۵

غلامعلی حدادعادل - مرتضی آقاتهرانی - احمد توکلی - الیاس نادران - حسین نجابت - اسماعیل کوثری»

نظر شما