شناسهٔ خبر: 122664 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نماینده مردم قم در مجلس:

نماینده مجلس باید با تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری مخالف باشد/نامزد‌های انتخاباتی موضع‌گیری شفاف داشته باشند

احمد امیرآبادی فراهانی/* نماینده مردم قم در مجلس گفت: با اشاره به اینکه موضع گیری نماینده باید شفاف باشد، گفت: مردم امروز آگاه هستند و باید با آن ها رو راست بود.

به گزارش «نماینده» احمد امیرآبادی فراهانی در گردهمایی اصولگرایان استان قم که در مسجد امیرالمومنین (ع) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه وظیفه نمایندگان قانون‌گذاری و نظارت است، اظهار داشت: نماینده مردم باید در نظارت و قانون‌گذاری نقش ایفا کند، مردم باید این دو اصل را از نمایندگان خود مطالبه کنند و علاوه بر این باید نماینده خود باید پاک باشد تا بتواند نظارت کند.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه نماینده باید ارزش‌های ملت را حفظ کرده و برای مردم کار کند، خاطرنشان کرد: در این سال‌ها بر دستگاه‌های استان قم نظارت داشته‌ایم، در این سال‌ها هیچ کسی از اقوام را بر سر کار نیاورده‌ام.

وی با اشاره به اینکه ایستادن در مقابل یک وزیر، سلامت اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی می‌خواهد، بیان کرد: برای حل مشکلات مردم قم اقداماتی صورت داده شده است برای پروژه آب‌رسانی به استان قم ۲۳۰ میلیون یورو از محل سفر مقام معظم رهبری اختصاص داده شده که بیشتر پیشرفت آن در دولت نهم و دهم بوده است.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: نماینده مردم باید اخلاص در عمل داشته باشد، به همراه حجت‌الاسلام آشتیانی به ۱۵۰ روستای قم رفته و از نزدیک با مشکلاتشان آشنا شدیم.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه اگر دولت برای حل مشکلات مردم تلاش کند با تمام قوا همیاری می‌کنیم، بیان کرد: معیشت، اشتغال، بیکاری جوانان، رکود، اعتیاد و طلاق امروز مشکلات کشور است که نیازمند توجه است.

وی با اشاره به اینکه نماینده باید با تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری مخالف باشد، افزود: بنده اموال خود را در سایت مجلس اعلام کرده‌ام و قابل مشاهده است، ساده زیست بودن یکی از مهم‌ترین اصول یک نماینده است.

امیرآبادی با اشاره به اینکه نماینده باید مواضع خود را نسبت به تمامی مسائل به صورت شفاف بیان کند، خاطرنشان کرد: مردم امروز آگاه هستند و باید با آن‌ها رو راست بود.

نظر شما