شناسهٔ خبر: 122555 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین

عضو فهرست صدای ملت:

حضور جلالی در لیست اصلاح طلبان باعث تاسف است/فهرست ائتلاف اصولگرایان معتبر است

حسین شیخ الاسلام عضو فهرست صدای ملت تصریح کرد: ائتلاف اصولگرايان يک ساختار الزام آور براي اصولگرايان است اما فهرست صداي ملت، ساختار الزام آوري براي اصولگرايان نيست.

به گزارش «نماینده»، حسین شیخ الاسلام مشاور رئیس مجلس و عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت، در نشست خبری با اشاره به فهرست واحد اصولگرایان و میثاق نامه ای که بین اعضا امضاء شده است، گفت: انتخابات يک توافق و تعهد دو طرفه بين کساني است که خودشان را نامزد مي کنند و کساني که مي خواهند راي دهند. شفافيت در اين زمينه خيلي مهم است. نبايد دچار غش در معامله شويم.

**صدای ملت در مجلس نمی تواند فراکسیون تشکیل دهد

وی با بیان اینکه نبايد براي کسب راي به مردم دروغ بگوييم و شعار واهي داد، به فهرست ائتلاف فراگیر اصولگرایان اشاره می کند و می گوید: اصولگرايان حاضر  در فهرست ائتلاف اصولگرايان که از نظر من فهرست معتبري است و من به همه توصيه مي کنم که آن را اساس راي خود قرار دهند و با نامزدهايي از ليست صداي ملت، راي خود را کامل کنند.

عضو فهرست صدای ملت با بیان اینکه ما در ليست صداي ملت چنين ميثاق نامه اي نداريم، اظهارداشت: به این دلیل که افراد بسيار متفاوتي از نظر فکري و سياسي هستيم، همه با هم حتي نمي توانيم يک فراکسيون مجزا در مجلس تشکيل دهيم. چرا که انسجام فکري لازم ميان ما در ليست صداي ملت وجود ندارد.

شیخ الاسلام تصریح کرد: ائتلاف اصولگرايان يک ساختار الزام آور براي اصولگرايان است اما فهرست صداي ملت، ساختار الزام آوري براي اصولگرايان نيست.

**واکنش به حضور کاظم جلالی در فهرست اصلاح طلبان

وی در پاسخ به این سوال" چرا کاظم جلالی در لیست اصلاح طلبان قرار دارد؟ " گفت: رقابت های انتخاباتی ما را دچار این سردرگمی کرده و خطوط با هم خلط شده است در حالی که ما نیاز به شفافیت داریم تا مردم به خوبی همه را بشناسند اما این خلط مرزها از شفافیت کم کرده است. ائتلاف باید بر اساس اصولی باشد. و این جای تاسف است.

نظر شما