شناسهٔ خبر: 122546 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بذرپاش:

کاندیداهای مورد حمایت انگلیس برائت بجویند/ مردم با رأی خود انگلیسی‌ها را پشیمان خواهند کرد

بذرپاش کاندیدای ائتلاف اصول‌گرایان در انتخابات دهمین دوره مجلس با بیان اینکه امیدواریم در روزهای آینده کاندیداهای مورد حمایت انگلیس از آنها برائت بجویند، گفت: مردم با رأی خود انگلیسی‌ها را پشیمان خواهند کرد.

به گزارش «نماینده» مهرداد بذرپاش کاندیدای ائتلاف اصول‌گرایان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حمایت رسانه‌های سلطنتی انگلیس از برخی نامزدهای انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که مورد حمایت انگلیسی‌ها و آخوندهای انگلیسی در داخل قرار می‌گیرند، حتماً از آنها برائت بجویند؛ چراکه در تاریخ این موضوع به عنوان نقطه سیاه باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: انگلیس در تاریخ خودش، سراسر ریا و طراحی علیه ملت ایران است و هم اکنون نیز همین گونه است و هر جا احساس کند که می‌تواند نفوذ کند و به ملت ایران ضربه بزند و ملت را به عقب براند، ذره‌ای فروگذاری نکرده‌ است.

کاندیدای ائتلاف اصول‌گرایان در انتخابات دهمین دوره مجلس یادآور شد: حمایت‌های انگلیسی‌ها نباید باعث خوشحالی کسی در داخل شود و امیدواریم حتماً در روزهای آینده شاهد واکنش نشان دادن کسانی که مورد حمایت آنها بوده‌اند، باشیم.

بذرپاش با بیان اینکه خوشحال هستیم که حرف امام خمینی(ره) در حال تجلی پیدا کردن است، گفت: انگلیسی‌ها به روحانیتی حمله می‌کنند که نمادهای "نه گفتن" به همه فریبکاری‌ها و سلطه‌جویی‌های انگلیسی‌ها در داخل بوده‌اند و پای آرمان‌های اصیل انقلاب و امام(ره) ایستاده بوده‌ و همه تخریب‌ها و توهین‌ها را به جان خریده‌اند و جزو روحانیت مظلوم شرایط کنونی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً مردم تصمیم درستی خواهند گرفت و انگلیسی‌ها را از این کار خود پشیمان خواهند کرد.

نظر شما