شناسهٔ خبر: 122545 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

انصراف به نفع ائتلاف؛

حجت‌الاسلام سخاوتی به نفع اتحاد اصولگرایان اصفهان انصراف داد

اصولگرایان یکی دیگر از نامزدهای اصولگرای اصفهان با هدف حمایت از وحدت میان جبهه اصولگرایی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

به گزارش «نماینده» در ادامه انصراف کاندیداهای اصولگری اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله سخاوتی مدیر گروه اندیشه سیاسی و انقلاب پژوهشگاه بین‌المللی جامعه المصطفی‌(ص) اصفهان با حضور در فرمانداری اصفهان از حضور در ادامه رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

سخاوتی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه 2‌دلیل برای انصراف مطرح است، اظهار داشت: دلیل نخست جلوگیری از شکسته آرا و به دور دوم کشیده شدن انتخابات و زحمت مضاعت دست‌اندرکاران است.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت میان اصولگرایان دیگر هدف بنده برای انصراف است، تصریح کرد: اصولگرایان اصفهان تلاش بسیاری برای ایجاد وحدت و اتحاد انجام داده‌اند که قابل تقدیر است و باید از این وحدت شکل گرفته حمایت کرد.

مدیر گروه اندیشه سیاسی و انقلاب پژوهشگاه بین المللی جامعه المصطفی (ص) افزود: از دیگر نامزدهای انتخابات مجلس که در جبهه اصولگرایی هستند تقاضا می‌کنم برای حفظ وحدت بین نیروهای ارزشی و پیروان آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و همچنین جلوگیری از شکسته‌شدن آرا انصراف خود را اعلام کنند.

نظر شما