شناسهٔ خبر: 122104 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حدادعادل در همایش بزرگ اصولگرایان اصفهان:

فتنه‌گران ۸۸ برای رسیدن به قدرت تهمت تقلب به نظام زدند

حدادعادل سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان،‌ گفت: فتنه‌گرانی که در سال ۸۸ برای رسیدن به قدرت تهمت تقلب زدند بزرگ‌ترین جفا را به نظام و ملت کردند.

به گزارش «نماینده» ،  غلامعلی حدادعادل پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ اصولگرایان اصفهان در حسینیه جواد الائمه اظهار کرد: ما باید انقلاب را نعمت بزرگ خداوند به ملت ایران بدانیم و در توزیع و تشریح دستاوردهای انقلاب و این نعمت پروردگار لحظه‌ای کوتاهی نکنیم.

وی با بیان اینکه نخستین شعاری که ملت ایران در انقلاب بر زبان جاری کردند، استقلال، آزادی جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: این شعار، شعاری برآمده از جان‌های مردم و خودجوش بود چرا که مردم در پیش از انقلاب اسلامی باور داشتند که استقلال و آزادی وجود ندارد.

حدادعادل افزود: شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی ایران پس از گذشته ۴ دهه همچنان اعتبار و اهمیت دارد و امروز مردم ایران به دنبال حفظ این شعار هستند.

وی با بیان اینکه با یک بررسی اجمالی اسناد پیش از انقلاب اسلامی متوجه می‌شویم که همه تصمیمات پیش از انقلاب اسلامی توسط رژیم شاهنشاهی تابعی از تصمیمات و نظرات آمریکائیان بود و استقلال در آن جایی نداشت.

سخنگوی مجمع اصولگرایان کشور خاطر نشان کرد: کسانی که امروز فریاد عدم آزادی سر می‌دهند و اسناد دوران پیش از انقلاب اسلامی رجوع کنند تا مفهوم عدم آزادی را دریابند.

وی تأکید کرد: کسانی که امروز تحت تأثیر لیبرالیسم بیش از حد در آزادی فردی تمرکز می‌کنند و فریاد می‌زنند از آزادی، از آزادی یک ملت غافل شده‌اند، آزادی یک ملت استقلال ملت است، انقلاب اسلامی آزادی یک ملت را که همان استقلال است فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه دیده‌بان اصلی انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب بارها بیان کرده‌اند جمهوری اسلامی اهل تقلب در انتخابات نیست، ‌ گفت: فتنه‌گرانی که در سال ۸۸ برای رسیدن به قدرت تهمت تقلب زدند بزرگ‌ترین جفا را به نظام و ملت کردند.

وی تاکید کرد: با اسلامیت است که مردم به صحنه آمده‌اند و با به صحنه‌ آمدن مردم استقلال و آزادی ملت ایران تامین می‌شود، امام خمینی به حکم تکلیف دینی و وظیفه شرعی علیه رژیم مستبد شاهنشاهی قیام کرد، فطرت خدایی مردم باعث پیوند میان امام و آنها شد.

حدادعادل یادآور شد: دین‌داری انقلاب اسلامی را حاصل کرد، نظریه انقلاب اسلامی در مقابل جدایی دین از سیاست که یکی از جلوه‌های سکولار بود، ایستاد. فکر غربی پرونده حکومت دینی را به طور کلی بسته است.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا به دنبال طراحی خاورمیانه جدید در منطقه است و برخی از سران کشورهای عربی منطقه هم دست در دست صهیونیست گذاشته و علیه جبهه مقاومت فعالیت می‌کنند.

سخنگوی مجمع اصولگرایان کشور تاکید کرد: توطئه بزرگ آمریکا ایجاد یک جنگ به ظاهر مذهبی علیه سوریه است اما حمایت نظام ایران از سوریه پیامی روشن به همه دنیا داده است.

وی با اشاره به همه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمان علیه نظام اسلامی گفت: اوج توطئه‌های دشمنان علیه نظام فتنه ۷۸ و ۸۸ بود. به راه انداختن جنگ تمام عیار اقتصادی و تحریم‌ها علیه ملت ایران در ادامه و تکمیل فتنه‌های یاد شده است. ایمان و تعهد مردم به نظام یکی از دلایلی است که دشمن نتوانسته است به اهداف شوم خود برسد.

* دشمن به دنبال مهندسی کردن انتخابات ایران است

وی ابراز کرد: در حال حاضر دشمن به دنبال مهندسی کردن انتخابات و سعی دارد از طریق تبلیغات رسانه‌ای زمینه ورود یک جریان خاص را که به نفع آنها است به مجلس فراهم کند. در این انتخابات باید هوشیار بود چرا که راه نفوذ سیاسی دشمن به ایران انتخابات است.

حدادعادل ضمن هشدار از دادن تعدد لیست‌ها اصولگرایی برای انتخابات آتی عنوان کرد: نباید با عدم هماهنگی و تعدد لیست انتخاباتی سردرگمی مردم فراهم نمود.

* اصولگرایی یعنی دفاع از همه ارزش‌های امام و انقلاب

وی افزود: ما تحت عنوان اصولگرایی به فکر ورود مجلس برای گذاشتن چوب لای چرخ دولت نیستیم و هرگز به دنبال جنگ قدرت نبوده‌ایم، ما معتقدیم اصولگرایی یعنی دفاع از همه آرمان‌های امام و انقلاب.

سخنگوی مجمع اصولگرایان کشور در پایان تصریح کرد: یکی از جلوه‌های اصولگرایی این است که اگر ببینیم باید امروز کنار برویم تا اتحاد و انسجام بیشتر حفظ شود، خود باید پیش‌قدم باشیم. مهم برای مجلس آتی این است که بدنه مجلس اصولگرایی باشد. هرگز نباید انتخابات مجلس دهم را با انتخابات مجلس نهم مقایسه کرد. چرا که وضعیت بسیار متفاوت است.

نظر شما