شناسهٔ خبر: 121842 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: پارس

مدیر مسوول روزنامه دانشگاه آزاد تغییر کرد

دانشگاه آزاد مدیر مسوول جدید روزنامه فرهیختگان اکنون مشاور یاسر هاشمی در دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد است.

به گزارش «نماینده»، به دنبال بازداشت احسان مازندرانی مدیر مسوول روزنامه دانشگاه آزاد(فرهیختگان) به دلیل ارتباط با شبکه رسانه ای نفوذ در کشور، رئیس دانشگاه آزاد مدیر مسوول این روزنامه را تغییر داد.

قرار است در روزهای آینده «مصطفی فقیهی» مدیرمسئول سایت «انتخاب» به عنوان سرپرست روزنامه «فرهیختگان» جایگزین آقای «احسان مازندرانی» شود.

فقیهی از عناصر رسانه ای و نزدیک به خانواده هاشمی رفسنجانی و مرتبط با «مهدی هاشمی» است. وی اکنون مشاور یاسر هاشمی در دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد است.

یادآور می شود «احسان مازندرانی» با عنوان یکی از سرشبکه های رسانه ای اپوزیسیون خارج نشین برای نفوذ در فضای پسابرجام توسط نهادهای امنیتی شناسایی و دستگیر شده است.

احسان مازندرانی یکی از دستگیر شدگان در فتنه ۸۸  است که باوجود مخالفت نهاد های مسئول به عنوان مدیر مسئول روزنامه دانشگاه آزاد منصوب شده بود.  

وی در سال ۹۱ دبیر اجرایی روزنامه  اصلاح طلب اعتماد نیز به اتهام ارتباط با شبکه رسانه ای بنگاه دروغ پراکنی بی بی سی و سایت های خبری ضد انقلاب بازداشت شد.

وی مدتی در مالزی زندگی می کرده و در همان جا نیز با رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب ارتباط داشته است.

به باور شماری از روزنامه نگاران با روی کار آمدن احسان مازندرانی و تیم همراهش در روزنامه فرهیختگان، این روزنامه به محل تجمع روزنامه نگاران اصلاح طلب و نیز پرداختن به موضوعات نازل سیاسی به جای مسائل صنفی دانشگاهی تبدیل شده بود.  

وی دست به اخراج گسترده شماری از روزنامه نگاران قبلی این روزنامه زده و در دوره جدید به دستور وی اعلام شد که دیگر لازم نیست خانم ها با مقنعه و ظاهر اداری به محل کار بیایند و با شال و مانتوی کوتاه می توانند در روزنامه حاضر شوند.

 

نظر شما