شناسهٔ خبر: 121694 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

واکنش ضرغامی به اجرای برجام/عکس

اینستاگرام ضرغامی ضرغامی درصفحه اینستاگرام خود با انتشار پستی به دوران پسا تحریم پرداخت.

به گزارش «نماینده»، ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پسا برجام،  تصویر مربوط به مادر شهیدی است که وصیت نامه ی فرزند خود را به عنوان طرح زمینه ی قالی انتخاب کرده و مشغول بافتن آن است. هم اعتقادی، عاطفی است و هم راهبردی، در عرصه ی اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، خداوند با شهیدش محشور نماید.
... ***پی نوشت***.۱- از دیروز پس از اجرای تعهدات ایران، اقدامات طرف مقابل برای رفع تحریم های مربوط به پروژه ی هسته ای کلید خورد. از همه دست اندرکاران و دولت محترم تشکر می کنیم و خداقوت و خسته نباشید می گوئیم. ۲- مسئله برجام یک موضوع ملی است و باید با رعایت همه مصالح ملی و به دور از اهداف و نیات جناحی و سیاسی پی گیری، اجرا و نظارت شود. ۳- به نظر من رفع تحریم"سوئیفت" (جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی) از اهمیت بالایی برخوردار است.
قبل از اینکه تعداد LC های گشایش یافته مهم باشد، نوع کالا و یا خدماتی که مورد معامله قرار گرفته مهم است. حتما دولت برای این موضوع برنامه دارد.  ۴- همان طور که بارها رئیس جمهور و مقامات دولتی گفته اند، نباید سطح مطالبات از برجام بالا رود و مردم منتظر تغییر زود هنگام در زندگی خود باشند. باید صبر کرد تا در آینده نتایج مثبت آن با مدیریت صحیح، در اقتصاد کشور دیده شود. ۵- اقدام خصمانه امریکا در وضع تحریم جدید موشکی ایران، در اولین روز اجرای برجام، هشداری برای دوستان خوش بین است که بدانند امریکایی ها از هر فرصتی برای دبه کردن و اعمال تحریم های هوشمندانه استفاده خواهند کرد. ۶- تدبیر رهبر معظم انقلاب، مهمترین پشتوانه دولت در این مذاکرات بود و بدون تردید اگر جدیت و سخت گیری و هدایت دقیق و راهگشای ایشان نبود، کار به این مرحله نمی رسید.  این سرمایه را قدر بدانیم و تا آخر این پروژه ملی آن را حفظ کرده و از آن بهره برداری کنیم.

نظر شما