شناسهٔ خبر: 121671 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

در جلسه غیرعلنی مجلس چه گذشت؟

مصری/ سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به تلاش گروه‌های تکفیری و تروریستی برای ناامن کردن ایران گفت: سربازان گمنام امام‌زمان (عج) توطئه‌های گروه‌های تکفیری را در همان نقطه صفر مرزی نابود می‌کنند.

به گزارش «نماینده»، عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی پارلمان در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس با سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس گزارش بسیار جامع و کاملی از طرف وزیر اطلاعات ارائه شد.

وی ادامه داد: طبیعتاً برای همه این سؤال شاید پیش آید که با توجه به اینکه همه منطقه درگیر شرارت‌های گروه‌های تکفیری هستند و شاید به نوعی بتوان گفت همه تلاش‌ها و اهداف آنان هم ناامن کردن جمهوری اسلامی ایران است، چطور در کشور ما اثری از شرارت‌های این گروه‌های تکفیری و تروریست‌ها دیده نمی‌شود، آیا کلاً وجود ندارد یا اینکه خنثی می‌شود؟

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: امروز گزارش‌های بسیار جامع و کاملی هم به صورت کلامی و مکتوب و هم به صورت تصویری و مشروح توسط مسئولان وزارت اطلاعات ارائه شد، گزارشی از اقدام سربازان گمنام امام‌زمان (عج) که توطئه‌های گروه‌های تکفیری و داعشی را صدها کیلومتر در خارج از مرزهای ایران اسلامی خنثی کردند.

مصری افزود: در این گزارش شاهد بودیم که موارد بسیاری از توطئه‌های این گروه‌ها در سال‌های گذشته و همین امسال وجود داشته که قرار بوده عملیات‌هایی توسط گروه‌های تکفیری در کشور ما انجام شود اما در همان نقطه صفر توسط سربازان گمنام امام‌زمان (عج) نابود شده است.

وی تصریح کرد: گزارش جامعی ارائه شد از اینکه برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت‌های نظامی، تسلیحاتی و خصوصاً مالی از گروه‌های تکفیری انجام می‌دهند که شاید اولین هدف آنان ناامن کردن ایران اسلامی است که خوسبختانه همه این توطئه‌ها خنثی شده است و مقادیر زیادی مهمات و یا افرادی که می‌خواسته‌اند عملیات انجام دهند نیز خنثی و دستگیر شده‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت اطلاعات همچنین بیان کردند که علما و بزرگان اهل تسنن منطقه همکاری بسیار جامع و صمیمانه‌ای داشتند که همکاری آنان در پیشگیری و خنثی کردن اهداف گروه‌های تکفیری در کشور مؤثر بوده است.

" نمایندگان مجلس نیز از این همه دقت و برنامه‌ریزی هوشمندانه و مقتدرانه وزارت اطلاعات قدردانی و تشکر کردند، امنیتی که امروز در کشور حاصل شده از فعالیت‌های برادران و خواهران ما در وزارت اطلاعات نشأت می‌گیرد و همه عملیات‌هایی هم که ضدانقلاب در برخی از مناطق مرزی انجام داده و باعث شهادت مرزبانان کشورمان شده نیز همه این افراد توسط وزارت اطلاعات در عملیات‌های مختلف به هلاکت رسیده‌اند".

مصری در پایان اضافه کرد: امروز شاهدیم بیش از ۱۰ گروه تروریستی علیه ایران فعالیت می‌کنند که همه عملیات‌های آنها در کشور خنثی شده است، البته اقدام خوب دیگری که انجام شده شناسایی همه سمپاد‌هایی است که به نوعی گروه‌های تکفیری می‌خواهند روی آنها کارهای عقیدتی انجام دهند، خوشبختانه بانک اطلاعاتی همه سمپادها وجود دارد و همه آنها تحت‌نظر هستند که فریب گروه‌های تروریستی را نخورند.

نظر شما