شناسهٔ خبر: 121542 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: آرمان پرس

یک بازیگر دیگر کشف حجاب کرد!/عکس

 بهارک صالح نیا

به گزارش «نماینده»، ماجرای پیوستن بازیگران و کارگردانان به شبکه ماهواره ای جم ادامه دارد.

 

در تازه ترین اخبار مربوط به کوچ زمستانی بازیگران به شبکه جم، بهارک صالح نیا بازیگر نقش های فرعی سینما که این روزها در سریال در حال پخش شبکه یک یعنی "پشت بام تهران" هم بازی کرده، پستی را گذاشته که حاکی از این اتفاق است.

 

بعد از چکامه چمن ماه، صدف طاهریان، مانی کسراییان، رابعه اسکویی، محمدتقی راوندی، مهدی مظلومی و سعید ابراهیمی فر، او نیز خود را به این جمع رساند.

 

آغاز با سمندریان و پایان…

صالح نیای ۳۰ ساله مدت کوتاهی در کلاس های حمید سمندریان شرکت داشت.

 

صالح نیا کار بازیگری را با سریال “بی صدا فریاد کن” ساخته مهدی فخیم زاده با ایفای نقش افسر نیروی انتظامی آغاز کرد و در ادامه بیشتر در تله فیلم ها ظاهر شد.

 

از جمله کارگردانانی که صالح نیا در چند تله فیلم با او همکاری داشت سعید ابراهیمی فر بود که خود این روزها مشغول کار برای جم است.

همکاری با مجیدی و ایفای نقش فرعی در محمدرسول الله

وی در ساخته پرهزینه مجید مجیدی یعنی “محمد رسول ا ...(ص) ” هم نقشی کوتاه ایفا کرده بود.

 

بهارک صالح نیا در فیلم مجیدی نقش “ثوبیه” کنیز همسر ابولهب را ایفا کرده بود؛ کنیزی که طی اتفاقاتی به دایگی پیامبر می رسد اما ابولهب اجازه نمی دهد وی به پیامبر شیر دهد.


عجله دارم!

این بازیگر که بعد از مهاجرت به ترکیه و همکاری با شبکه جم کشف حجاب کرده است طی پستی در صفحه اجتماعی خود به توجیه مهاجرتش پرداخته و مدعی شده است: سلام ….. یک دفاعیه قبل از قضاوت … حدود ده سال سعى کردم کارى رو که عاشقشم یاد بگیرم، راه درست رو برم تا بتونم سرم رو بالا بگیرم و بگم من چیزیم که براى بهش رسیدن تلاش کردم…

الان سى ساله ام و بنظرم از اینجا به بعد زندگى کمى عجله مى کنه پس براى رسیدن به رویاهام که حق مسلمم هستن کمى باید عجله کنم …. نخواستم در حسرت فرصت هایى بمونم که بهم داده نشدن یا شاید هیچ وقت داده نشن … پس راه دیگه اى رو انتخاب کردم که حداقل از امروزش مطمئنم و آدمهایى هستن که به وجودم و هنرى که سعى کردم یاد بگیرم احترام مى گذارن …

این یک کشف حجاب نیست … این یک کشف دیر هنگام استعدادیست که تا امروز آنطور که باید دیده نشده …. ممنونم از کسانى که باورم دارن و شمایى که درک مى کنید. من هنوز چهار چوب همیشگى خودم را دارم …

 

این بازیگر در مطلبی قدیمی تر گفته بود: رفتم … فقط به یه دلیل…دیگه حوصله انتظار کشیدن نداشتم… هر چیزى یه وقتى داره.

 

توجیهاتی نه چندان منطقی

 ادعای صالح نیا درباره کشف دیرهنگام استعداد و انتظار کشیدن هایش در شرایطی بیان شده است که وی بعد از ایفای نقشی بسیار فرعی در ساخته اخیر مجیدی توانسته بود نقشی بسیار پررنگ در “یتیم خانه ایران” بگیرد و این معنایی جز دیده شدن و بهره گیری از استعداد ندارد.

نظر شما