شناسهٔ خبر: 121234 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

۲۰۰۰ دستکش و کلاه برای مدافعان حرم ارسال شد

بافتنی برای مدافعان حرم در حالی که چند روزی از اعلام فراخوان «ننه عصمت» مادر یزدی نگذشته است و کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد، اولین بسته از این کمکهای مردمی شامل ۱۰۰۰ دستکش و ۱۰۰۰ کلاه همراه با نامه های مردم، جهت اهدا به رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی به کشور سوریه ارسال شد.

به گزارش «نماینده»، با اعلام فراخوان «ننه عصمت» و همزمان با آغاز اکران عمومی آثار ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین و سایر نقاط اکران مردمی جشنواره عمار در سراسر کشور، اقشار مختلف مردمی، خانواده شهدا، هنرمندان و شخصیت‌ها با حضور در این محل‌ها کمک‌ها و البسه گرم مثل دستکش، شال، کلاه و ... خود را برای پشتیبانی از رزمندگان مقاومت و مدافعان حرم اهل بیت‌ (ع)، اهدا می کنند.

 نکته جالب دیگری که در این همیاری و پشتیبانی مردمی از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی بسیار به چشم می ‌آید، اغلب این کمک های مردمی همراه با نامه هایی است که اهدا کنندگان برای رزمندگان نوشته‌اند.

 در حالی که چند روزی از اعلام این فراخوان نگذشته و کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد، اولین بسته از این کمکهای مردمی شامل ۱۰۰۰ دستکش و ۱۰۰۰ کلاه و ۲۰ جعبه حاوی لباس گرم همراه با نامه های مردم، جهت اهدا به رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی به کشور سوریه ارسال شد.

همچنین آن گونه که در صفحات اطلاع رسانی این فراخوان مردمی(پویش مردمی حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت) عنوان شده است، بسیاری از خانواده‌ها و افراد مثل دانشجویان خوابگاهی هم به صورت گروهی اقدام به بافت دستکش، شال و ... برای اهدا به رزمندگان و مدافعان حرم اهل بیت تشکیل داده ‌اند.

هم اکنون سری دوم کمک های مردمی به رزمندگان جبهه های مقاومت در حال بسته بندی برای ارسال به سوی جبهه هاست.

نظر شما