شناسهٔ خبر: 121097 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

فیلمی به کارگردانی روحانی/عکس

امید آقایی «آن روی سکه» آخرین اثر حجت‌الاسلام آقایی به اتمام رسید و این فیلم برای اولین‌بار در جشنواره عمار نمایش داده می‌شود.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام امید آقایی کارگردان تله‌فیلم «آن روی سکه» در مورد روند تولید آن گفت: تمام مراحل ساخت این فیلم از تدوین و صداگذاری به پایان رسیده است و این اثر قرار است برای اولین بار در جشنواره عمار اکران عمومی داشته باشد.

 

وی ابراز امیدواری کرد که «آن روی سکه» با مخاطب سینما ارتباط برقرار کند.


حجت‌الاسلام آقایی همچنین در مورد نمایش این فیلم بعد از جشنواره عمار خاطرنشان کرد: قرار است که «آن روی سکه» در شبکه سینمای خانگی به نمایش درآید و همچنین با صلاحدید مسئولان صدا و سیما، بعد از طی مراحل قانونی در یکی از شبکه‌ها پخش شود.

 

در خلاصه این داستان آمده است: جوان کارمندی در حال خانه‌سازیست و شدیداً محتاج پول است و سکه‌ای به او قرض داده می‌شود تا مشکلاتش را حل کند که در اثر سهل‌انگاری سکه را از دست می‌دهد و ماجراهایی حول این سکه رخ می‌دهد.

 

عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: حجت‌الاسلام امید آقایی، تهیه‌کننده: محسن علی‌اکبری، حجت‌الاسلام آقایی، نویسنده: فرهاد فرهادی، مجری طرح: سیدعلی حسینی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: سیامک مردانه، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، تدوین: ناصر فخری، مدیر تولید: ایمان یزدی، صداگذاری: مهرداد جلوخانی، مدیر فیلم‌برداری: مجید گل‌سفیدی، موسیقی متن: جوابیگلرزاده، صدابردار: علی متقی، طراح گریم: هانی گلشاهی، طراح صحنه و لباس: مهرداد احمدی.

نظر شما