شناسهٔ خبر: 121002 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش سه

خوش و بش برانکو با مصطفی زمانی/عکس

برانکو,مصطفی زمانی,امیرحسین رستمی برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس شب گذشته در مراسمی که برای تجلیل از علی نصیریان در تالار همایش‌های رایزن برگزار شده بود حضور یافت و مورد تشویق و تمجید اهالی هنر قرار گرفت.

به گزارش «نماینده»، برانکو که در میان استقبال خبرنگاران و عکاسان گپ و گفت کوتاهی با علی نصیریان داشت، پس از این دیدار در ابتدا به سئوالات خبرنگاران رسانه‌های هنری پاسخ داد و سپس به چند سئوال ورزشی.

برانکو درباره اینکه چرا در مراسم تجلیل از علی نصیریان حضور پیدا کرده گفت: البته من چندان کارهای نمایشی ایشان آشنا نیستم، اما برای من مهم بود که بخشی از این جشن باشم. چرا که اصولا مهم است که از افرادی که عمر خود را صرف فرهنگ یک کشور کرده‌اند، تجلیل شود. من بسیار خوشحالم که در ایران چنین اتفاقاتی می‌افتد و از ایشان که افراد باسابقه حوزه کاری خودشان هستند، به این شکل زیبا تقدیر شده است. به هر حال از من دعوت کردند و با توجه به اینکه می‌دانستم مراسم هنری مهمی است، به اینجا آمدم.

سرمربی پرسپولیسی‌ها در پاسخ به این سئوال که چقدر با سینما آشناست گفت: اگر درباره سینمای ایران می‌پرسید آشنایی من برمی‌گردد به فیلمی که در باره خودم ساختند و فیلمبرداری آن در حول و حوش جام‌جهانی ۲۰۰۶ انجام شد. می‌دانم که سینما در ایران موضوع مهمی است، آنقدر که فوتبالیست‌های خوبی مثل پژمان جمشیدی و علی انصاریان در این حوزه کار می‌کنند که برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.
 


 اما به هر حال  نوبت به سئوالات فوتبالی رسید.   اولین سئوال از برانکو درباره نقل و انتقالات و بازیکنان جدید بود که سرمربی  پرسپولیس در این مورد گفت: ما دوست داریم تیم مان را تقویت کنیم اما بازیکن‌هایی که می‌توانند به ما کمک کنندو به خاطر همین مسئله مدنظر ما قرار گرفته‌اند با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند و  به آنها اجازه داده نخواهد شد که به پرسپولیس بپیوندند به همین دلیل تصور می‌کنم ما در نیم‌فصل جابه‌جایی خاصی نداشته باشیم. البته قطعا با باشگاه در این زمینه صحبتی بیشتری خواهم کرد.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا در نیم فصل پیام صادقیان را که احتمالا از نفت جدا خواهد شد به پرسپولیس اضافه می‌کند هم گفت: صادقیان بازیکن بسیار خوبی است اما فهرست بالای ۲۳ ساله‌های پرسپولیس جای خالی ندارد.

برانکو پایان گفت‌وگو هم از دیدار مجدد با چهره‌هایی مثل جواد نکونام و آرش برهانی، افشین پیروانی و مهرداد میناوند و سهراب بختیاری‌زاده که در این مراسم حضور داشتند ابراز خوشحالی کرد و گفت:  خوشحالم که بچه‌های نسل جام جهانی  ۲۰۰۶ اینقدر مورد احترام و علاقه مردم ایران هستند. این یک قسمت مهم از زندگی من است که به آن افتخار می‌کنم.

نظر شما