شناسهٔ خبر: 120596 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو شورای نگهبان داوطلب انتخابات مجلس خبرگان شد

عضو حقوقدان شورای نگهبان اعلام کرد که خبرگان همه توان خود را صرف صیانت از ولایت فقیه و عمود خیمه نظام می‌کنند.

به گزارش «نماینده»، محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان ظهر امروز چهارشنبه پس از ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران ثمره تلاش همه ایرانیان جهت استقرار یک نظام سیاسی مبتنی بر اسلام و متکی بر آرای عمومی و بسترساز آزادی است.

وی با بیان اینکه رکن رکین نظام ولایت فقیه است اظهار داشت: کارامدی نظام برای تمام ناظران به اثبات رسیده است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان به جایگاه مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: جایگاه مجلس خبرگان به عنوان یکی از ارکان نظام آشکار است؛ همان طوری که ولایت فقیه نشانه وحدت ملی و تبلور همه نیروهای معتقد به نظام است جایگاه این مجلس نیز در همین راستا تعریف می‌شود.

وی مجلس خبرگان را حلقه وصل مقبولیت، جمهوریت و اسلامیت نظام توصیف کرد و اظهار داشت: آنها تلاش می‌کنند نشان دهند که به جز منافع ملی به چیزی نمی‌اندیشند.

اسماعیلی با بیان اینکه به عنوان کسی که خود را مدیون به نظام می‌دانم با پیشنهاد دوستان در انتخابات خبرگان ثبت نام کردم، اظهار داشت: در دوره قبل یعنی سال ۸۵ من در این انتخابات شرکت کردم در آزمون کتبی و شفاهی موفق بودم و به عنوان اولین فردی که روحانی نبود وارد عرصه شدم.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه خبرگان می‌تواند با حفظ اصول و پافشاری به معیارها با نخبگان گفت‌وگو کنند تصریح کرد: این افراد می‌توانند خود را صرف صیانت از ولایت فقیه و عمود خیمه نظام کنند و در راستای تعالی کشور و سعادت مردم گام بردارند.

اسماعیلی در ادامه اظهاراتش گفت: با توجه به سابقه، تجربه و کارنامه برای داوری افکار عمومی وارد صحنه شدم و معتقدم می‌توانم به اندازه خودم به وظایف عمل کنم.

وی ابراز امیدواری کرد که شایسته اعتماد مردم باشد و به دور از هیاهوی بازمانده عمر خود را سپری کند.

نظر شما