شناسهٔ خبر: 120461 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کفاشیان:کی روش گم شده است!

کفاشیان، کی روش 43 مجمع هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز برگزار شد و نزدیک به چهار ساعت کشید.

به گزارش «نماینده»، مجمع هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از صبح امروز آغاز شد و نزدیک به چهار ساعت کشید، مجمع بعدی ۲۱ روز آینده برگزار خواهد شد.  

 

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال به خبرنگار ما گفت:بعد از یک مدت طولانی که گزارش حسابرسی تلفیقی فدراسیون باید توسط حسابرس و امور مالی استخراج می شد به تصویب رسید.  
 
وی در ادامه اظهار داشت: در این جلسه اعضای هیئت رئیسه سوالاتی مطرح کردند که مشکلات حل شد و بعد از آن گزارش حسابرس روی امور مالی می آید و تاریخ مجمع اعلام می شود، گزارش حسابرس چون دیر اعلام شده باید یک زمان ۲۱ روزه طول بکشد، ما باید این حق را قائل شویم، ما گزارش سالانه، عملکرد فدراسیون بودجه را به مجمع سالانه می دهیم و بعد از آن هم انتخابات برگزار خواهد شد.  
 
کفاشیان در خصوص حضورش در انتخابات فدراسیون و مجلس شورای اسلامی هم گفت: نه من در انتخابات مجلس شرکت می کنم نه جای دیگر، من رئیس فدراسیون فوتبال هستم تا زمان رسمی انتخابات که در مجمع یک نفر به عنوان رئیس انتخابات می شود.  
 
رئیس فدراسیون همچنین در خصوص قضاوت فغانی، تصریح کرد: من بازی را ندیدم چون جلسه داشتم؛ ولی خوشحالیم که در فینال جام باشگاه‌های جهان قضاوت کرد.  
 
وی در خصوص مامورین حاضر در محل کارش هم گفت: با وجود نشر خبرهای کذب، هیچ پولی جابه جا نشده است، ولی ما همیشه آمادگی این را داریم که مدارک، اسناد و... را به نهادهای مسئول که برای بارزسی می آیند، ارائه دهیم، چند ماه است که می گویند در فوتبال فساد وجود دارد، البته با هماهنگی بود برای مثل کسی در جایگاه‌های عمومی می گویند کسی بمب دارد خب، اون فرد مورد بازرسی قرار می گیرد، این برای ما مفید بود و اگر مشکلاتی هم باشد برطرف خواهد شد.  
 
علی کفاشیان در خصوص شایعات مبنی بر زندانی شدنش،  بیان کرد: من اصلا زندان نبوده ام و خدا را شکر می کنم این هم شایعه است، اما در خصوص آقای کی روش باید بگویم با مکاتباتی که با سرمربی تیم ملی داشتم، تاریخ‌هایی را مبنی بر بازی‌های دوستانه به من ارائه کرد ما حقوق ایشان را پرداخت کردیم ولی خیلی در دسترس نیست و شاید گم شده باشد.  
 
وی در پایان گفت: AFC برای ناظرهایی که فدراسیون تعیین می کند امتحان می گیرد و هنوز جوابش نیامده، به محض اینکه جوابش بیاید اعلام خواهیم کرد.  

 

اسدی: تاریخ مجمع به ۲۴ دی تغییر می کند

دبیر کل فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: جلسه بیشتر به خاطر بحث حسابرسی مالی بود که جمع بندی شده و به تصویب رسید و بحث بعدی در خصوص مجمع بعدی بود که قرار شد تصمیم گیری کلی و اعلام شود.
 
 اسدی در ادامه بیان کرد: حسابرسی مشخص شد و این کار خللی در مجمع ۵ دی که از قبل اعلام شده بود، بوجود نمی‌آورد اما تاریخ مجمع به ۲۴ دی تغییر می کند.
 
دبیر فدراسیون در خصوص داوطلب شان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: معمولا آدم‌هایی که نگاه ملی دارند وارد این مقوله حساس نمی‌شوند، باید دید چرا افراد بزرگی در این انتخابات داوطلب می شوند ولی من  نظری در مورد حضورم در انتخابات ندارم.
 
اسدی در خصوص اینکه نماینده فدراسیون فوتبال در AFC نتوانسته نمره قبولی را کسب کند، گفت: نه صحت ندارد آنهایی که حاشیه می‌سازند کجا هستند اصلا این موضوع صحت ندارد و نماینده ما مورد تایید واقع شده و اسامی‌شان اعلام می شود.
 
وی در ادامه در مورد مشکلات تیم ملی نیز اظهار داشت: مشکلات تیم ملی باید رسیدگی شود اما درباره تیم ملی امید باید بگویم در حال حاضر که در اردوی خوب بندرعباس حضور دارند و اردو لغو نمی شود و به صورت مستقیم به قطر اعزام خواهند شد.
 
تاج: در هیچ فدراسیونی کاندید نمی‌شوم، مجلس رفتنم شایعه است
 رئیس سازمان لیگ و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به خبرنگار ما گفت:در جلسه امروز صورت‌های مالی بررسی شد، من در انتخابات فدراسیون و مجلس شرکت نمی‌کنم.
 
وی در خصوص جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: منتظر منتشر شدن جواب حسابرسی هستیم تا در مجمع اعلام شود و ۲۰ روز بعد هم مجمع بعدی برگزار شود بعد از انتظار مجمع بعدی برگزار می‌شود در آن مجمع درباره مجمع انتخابات فدراسیون تصمیم گیری می‌شود.
 
تاج، در خصوص حضورش در انتخابات گفت:نه در انتخابات فدراسیون و نه جای دیگر شرکت نمی‌کنم.  

نظر شما