شناسهٔ خبر: 120276 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا

شغل جدید رونالدو/عکس

هتل رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید شغل دیگری را برای درآمدزایی انتخاب کرده است و نشان می دهد که مغز اقتصادی خوبی دارد. او می خواهد سلسه هتل های لوکسی به نام CR۷ را در سه شهر محبوبش بسازد.

به گزارش «نماینده»، به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو به فوتبال به عنوان تنها منبع درآمدش فکر نمی کند و نقش های زیادی در سر دارد.

او بعد از آنکه از فیلم جدیدش رونمایی کرد  و با وجود درآمدهای نجومی که از کارهای تبلیغاتی در فضای مجازی به دست می آورد این بار وارد حرفه ای دیگر شده که می تواند برای او با توجه به شهرت و اعتباری که دارد بسیار درآمد زا باشد.

این بازیکن پرتغالی می خواهد سلسه هتل های لوکسی به نام CR۷ را بسازد تا منبع درآمدی برای او در کنار فوتبال باشد. قرار است که این ستاره بزرگ فوتبال جهان در سه شهر محبوبش مادیرا، لیسبون و نیویورک این سلسه هتل ها را بسازد.

قرار گرفتن نام لیسبون و مادیرا در بین شهرهای محبوب رونالدو طبیعی است اما انتخاب نام نیویورک باعث شد تا شایعه های زیادی درباره پیوستن این بازیکن پرتغالی به لیگ آمریکا به گوش برسد.

ستاره ۳۰ ساله رئال مادرید در این چند سال حضورش در رئال مادرید عملکردی خیره کننده داشته و الان عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه اسپانیایی را یدک می کشد. او در فصل جاری با افت محسوسی مواجه شده و نتوانسته بازیهای درخشانی را برای رئال مادرید به نمایش گذارد و همین باعث شده تا شایعه های زیادی درباره جدایی او از رئال به گوش برسد البته بعید به نظر می رسد که او به زودی راهی لیگ آمریکا شود.

پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد جدی ترین مشتریان ستاره رئال مادرید هستند و این احتمال زیاد است که او به یکی از این دو تیم برود البته او در جدی ترین اظهار نظر خود اعلام کرده که می خواهد در رئال باقی بماند.

نظر شما