شناسهٔ خبر: 120236 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

شهید مدافع حرمی که مورد نفرت فتنه گران بود/عکس

شهید مهدی نوروزی43 تنها پس از شهادت او در نبرد با «داعش» بود که تشت رسوایی فتنه‌گران به زیر افتاد و هویتِ آن جوان خوش سیما آشکار شد.

به گزارش «نماینده»، دو تن از دلاورمردانی که «مدافع حرم» که در جبهه ی نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» خلعت شهادت پوشیده اند، به دلیل سوابق روشن‌شان در جریان «فتنه‌ی ۸۸» مورد نفرت خاصه‌ی «فتنه گران» و جریانات معاند «نظام اسلامی» قرار دارند. نخست «حاج حسین همدانی» که نقش محوری و سرنوشت سازش در شکستن کمرِ فتنه ی هشت ماهه ی ۱۳۸۸، برای همه روشن است و دیگری، یکی از  بسیجیان فعال کرمانشاه به نام «مهدی نوروزی». تصویر «مهدی نوروزی» به عنوانِ شخصی که از لبنان برای سرکوب مردم ایران اعزام شده است، به صورت گسترده، توسط رسانه های فتنه گر منتشر می شد و تنها پس از شهادت او در نبرد با «داعش» بود که تشت رسوایی فتنه‌گران به زیر افتاد و هویتِ آن جوان خوش سیما آشکار شد.
«مهدی نوروزی» که در مهارِ خراب‌کاران و اراذل و اوباش، طی ماه‌های «فتنه‌ی ۸۸»، خصوصا عاشورای ۸۸، حضوری فعال داشت و با آغاز «فتنه‌ی داعش» در عراق، داوطلبانه به «یگان های مدافع حرم» پیوست و سرانجام به تاریخ مزد بصیرت و شجاعت خود را در ولایت مداری دریافت کرد.
آن چه پیش رو دارید، نمایی است از مزار آن شهید مدافع حرمِ امامین عسگریین(صلوات الله علیهما)»
 

روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظر شما