شناسهٔ خبر: 119934 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جنتی با پوتین دیدار می کند

علی جنتی43 علی جنتی ضمن سفر به روسیه، در چهارمین همایش فرهنگی بین المللی سن پترزبورگ که با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و خانم «ایرینا بوکووا» مدیر کل یونسکو افتتاح می شود، شرکت می‌کند.

به گزارش «نماینده»، «علی جنتی» با حضور در مسجد جامع سن پترزبورگ پس از اقامه نماز و بازدید از بخش های مختلف این مسجد با تعدادی از مسلمانان سن پترزبورگ نیز دیدار و گفت و گو کرد.

بنابراین گزارش از جمله برنامه های سفر علی جنتی به روسیه، شرکت در چهارمین همایش فرهنگی بین المللی سن پترزبورگ که با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و خانم «ایرینا بوکووا» مدیر کل یونسکو افتتاح می شود، است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب برنامه سفر خود به سن پترزبورگ امروز همچنین در میزگرد روابط فرهنگی ایران و روسیه شرکت می کند و با حضور وی یادداشت تفاهمی میان موسسه شهر کتاب و موسسه انتشاراتی بیبلیوگلوبوس روسیه امضا می شود.

دیدار با اعضای انجمن دوستی سن پترزبورگ و ایران و بازدید از انستیتو نسخ خطی این شهر، از برنامه های دیگر سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پایتخت شمالی روسیه (سن پترزبورگ) است.

این گزارش می افزاید، «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه، برای شرکت در چهارمین همایش فرهنگی بین المللی سن پترزبورگ وارد این شهر روسیه شد.

نظر شما