شناسهٔ خبر: 119443 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا

حرکت بسیار عجیب رونالدو+تصاویر

رونالدو رونالدو در بازی رئال برابر ختافه یک حرکت عجیب انجام داد تا بار دیگر سوژه به دست مخالفان این بازیکن پرتغالی بیافتد و وی را به خودخواهی متهم کنند.

به گزارش «نماینده»، در بازی های روز شنبه لالیگا رئال مادرید توانست با نتیجه پرگل ۴-۱ بر ختافه غلبه و خود را به صدرجدول نزدیکتر کند. کریم بنزما (۲ گل)، گرث بیل و کریستیانو رونالدو گلزنان رئال در این دیدار بودند.

گل دوم این بازی را کریم بنزما در شرایطی در محوطه جریمه به ثمر رساند که کمی آنسوتر مدافع حریف با رونالدو درگیر بود و همین مسئله باعث شد که حتی بعد از زده شدن گل توسط بنزما هم، کریستیانو رونالدو در خوشحالی هم تیمی هایش شرکت نکند و در عوض به داور اعتراض کند که چرا خطای مدافع حریف و ضربه پنالتی اعلام نکرده است!

رونالدو فصل گذشته نیز با اشتیاق غیرطبیعی برای موفقیت فردی و گلزنی لبه تیز  انتقادات را به سمت خود جلب کرده بود. این مهاجم در صحنه هایی به جای شرکت در جشن خوشحالی بعد از گل کهکشانی ها، به هم تیمی هایش انتقاد کرده بود که چراموقعیت گلزنی را در اختیار او قرار نداده اند. ناراحتی رونالدو بعد از گلزنی آربلوا در بازی برابر آلمریا در فصل قبل نمونه بارز اینگونه واکنش های خاص ستاره پرتغالی رئال مادرید بوده است.

نظر شما