شناسهٔ خبر: 118732 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پاسخ حسام نواب صفوی به طرفداران بابک زنجانی!/عکس

نواب صفوی بازیگر و وکیل ایرانی که روز گذشته درباره بابک زنجانی نوشت، پاسخ کامنت های مخالف خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش «نماینده»؛ حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون که در سال ۸۷ پس از قبولی در آزمون وکالت و طی دوره های مختلف موفق به اخذ پروانه وکالت گردید، با انتشار پستی در اینستاگرام خود، توصیه هایی را برای بابک زنجانی نوشت که واکنش های متفاوتی را در برداشت.

وی امروز، عکسی از کامنت یکی از طرفداران خود را منتشر کرد و نوشت: " سلام به همگي دوستان: اين كامنت رو ديدم و اينقدر برام جالب بود كه گفتم به اشتراك بزارم. اول بنده عرض كردم اميدوارم شاهد عدالت در خصوص ايشون باشيم، اما عدالت هم ميتواند هم برائت باشد و هم مجازات؛ بديهي است كه اين امر در صلاحيت دادگاه و قاضي صادر كننده راي است.

اما در خصوص اظهار نظر شخصي من فقط به عنوان يك شهروند خطاب به ايشان كه گفته بودم اگر مدعي ثروت ٢٢ميليارد يورويي است چرا به مردم كمكي نكرد!؟ ظاهرا ايشان دست خير داشته و من غافل بودم كامنت اين طرفدار نشان از آن دارد بسيار متهم نفتي فردي خير بوده است.

جا دارد از ايشان وبقيه دوستانشان دعوت شود تا از دست خير اين متهم نفتي بيشتر بدانيم و بقول استاد بيضايي در فيلم وقتي همه خوابيم، خاطره مقبولي در اذهان باقي بماند. "

نظر شما