شناسهٔ خبر: 118589 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بازیکن اوکراینی‌الاصل تیم ملی ایران/عکس

النا تیتارنکو بازیکن اوکراینی‌الاصل تنیس روی میز ایران گفت: برای حضور دوباره و قدرتمندانه در تیم ملی تصمیم جدی دارم و انگیزه‌ام هم بالاست.

به گزارش «نماینده»، النا تیتارنکو بازیکن اوکراینی - ایرانی تنیس روی میز ایران که سال ۸۷ به دلیل بازگشت به اوکراین، دیگر در مسابقات تیم ملی شرکت نکرده بود، با حضور مجدد در ایران در رقابت‌های دسته برتر شرکت کرد و توانست با قدرت عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی که با بازگشت به ایران انگیزه زیادی برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی دارد، آروزی خود را حضور در المپیک می‌داند.

وی در مورد بازگشت مجدد به ایران و حضور در مسابقات دسته برتر اظهار داشت: در سال ۸۷ به دلیل شرایطی که پیش آمد، به اوکراین بازگشتیم و حتی در مقطعی به دلیل صاحب فرزند شده بودم، می‌خواستم ورزش حرفه‌ای را کنار بگذارم. تمرینات معمولی را در اوکراین انجام می‌دادم، اما در تیم خاصی هم نبودم.

قهرمان سابق تنیس روی میز بانوان ایران عنوان کرد: از ابتدای سال به ایران بازگشته‌ایم و تصمیم گرفتم دوباره وارد عرصه حرفه‌ای شوم. در مسابقات دسته برتر شرکت کردم و خوشبختانه توانستم اول شوم.

تیتارنکو در خصوص حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی عنوان کرد: در این رقابت‌ها هم حضور پیدا می‌کنم و باید دید آمادگی بدنی‌ام در چه حدی است.

وی در پاسخ به این سوال که چه قدر شانس کسب سهمیه المپیک دارد، گفت: آرزوی هر ورزشکاری است که پیراهن تیم ملی را بپوشد و در المپیک حضور داشته باشد. برای حضور دوباره در تیم ملی تصمیم جدی دارم و انگیزه‌ام هم بالا است.

این بازیکن اوکراینی - ایرانی در مورد توجه به تنیس روی میز بانوان عنوان کرد: با وجود اتفاقاتی که افتاده فکر می‌کنم شرایط خوبی داشته باشدو همه ورزشکاران از انتخاب قارداشی به عنوان رئیس جدید خوشحال هستند.

نظر شما