شناسهٔ خبر: 118397 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کی روش سرطان دارد؟!/عکس

کی روش 43 طبق شایعات مطرح شده ادامه همکاری سرمربی تیم ملی به دلیل بیماری شدید او در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 به گزارش «نماینده» امروز در فضاهای مجازی شایعاتی مبنی بر ابتلای کی روش به سرطان معده منتشر شده که نگرانی برخی را در پی داشته است.

یکی از سایت های هواداری استقلال در صفحه اجتماعی خود مدعی شده کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به سرطان معده مبتلا شده است.





با هماهنگی ارسال شود /////////////// سرمربی تیم ملی فوتبال سرطان معده دارد؟ + عکس

این صفحه هواداری آورده است:

ادامه همکاری سرمربی تیم ملی به دلیل بیماری شدید او در هاله ای از ابهام قرار دارد.

برد ۶برصفر مقابل گوام خارج از هرگونه بحثی در رابطه با کیفیت تیم گوام خبرهای خوبی از تیم ملی ایران می داد. اینکه جوان ها کم کم در تیم جا افتادند و جوانگرایی کارلوس کی روش در حال  جواب دادن است. هنوز چند ساعت از پایان بازی نگذشته بود و خوشحالی حاصل از برد پرگل تیم ملی از ذهن ها پاک نشده بود که کی روش در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی از مساعد نبودن اوضاع خبر داد و گفت زمانی که به ایران برگردد باید برای ادامه همکاری با علی کفاشیان صحبت کند.  
 
از طرفی امروز اسلامیان نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری با کارلوس کی روش گفت: از کی روش حمایت خواهیم کرد و مشکلی بابت ادامه کار او نیست. سرمربی تیم ملی کسالتی دارد و به خاطر همین این صحبت ها مطرح شده است.  
 
بعد از ردوبدل شدن این صحبت ها اکثر کارشناسان اعتقاد داشتند که کی روش دوباره می خواهد از هوش و زیرکی خودش استفاده کند و به بهانه گرفتن مرخصی از مردد بودن کار در ایران خبر دهد. اما انگار موضوع چیز دیگری بود.  
 
خبری که باورش شاید برای هیچکس ممکن نباشد.
 کارلوس کی روش سرمربی ۶۲ ساله تیم ملی فوتبال ایران به سرطان معده مبتلا شده است و کسالتی که اسلامیان از او صحبت می  کرد خیلی جدی تر از آن چیزی است که همه فکر می کردند.
 
حال باید تا فردا صبر کرد و دید کارلوس کی روش در قبال این مساله مهلک چگونه موضع گیری خواهد کرد. چیزی که مشخص است این است که این بار گویا اوضاع از بقیه دفعات فرق می کند و شاید بیماری کارلوس کی روش مانع از ادامه همکاری او با تیم ملی ایران شود.  
 
او دقیقا به همین دلیل طی هفته های گذشته بارها و بارها از کفاشیان خواست که به مرخصی برود.
 
کی روش در ماههای گذشته بارها و بارها تلاش کرد که این خبر مخفی بماند و به طور حتم باز هم تلاش خواهد کرد تا این اتفاق از دید افکار عمومی پنهان باقی بماند.

البته این خبر از سوی اسلامیان، نایب رییس فدراسیون فوتبال تکذیب شده است.

وی در این باره اظهار داشته است:

این اخبار کذب محض است و تعجب می‌کنم که این خبرها چرا منتشر می‌شود و چرا برای این بنده خدا یک خبر درست می‌کنند.

چه کسی این موضوع را گفته و این خبرسازی را انجام داده است؟ من از این رفتارها تعجب می‌کنم.

و اما مشخص نیست چه افرادی از درست کردن این شایعات نفع می برند ...

نظر شما