شناسهٔ خبر: 117989 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

فومنی:

اظهارات روحانی درباره رسانه ها به دور از اخلاق بود

زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تاکید براینکه بنده با صحبت های رئیس جمهور درباره رسانه ها مخالفم، آنها از به دور از اخلاق دانست و تاکید کرد: بالاخره منتقد باید حرفش را بزند.

حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در روز افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات، اظهار داشت: من فکر میکنم که در این کارها سعه صدر لازم است به نظر من مهربانانه صحبت کردن مسئولان بسیار بهتر از اینگونه برخوردهاست.

وی ادامه داد: چراکه مسئولان تایید شده همین مردم بوده و همین افراد به آنها رای داده اند؛ همین رسانه‌هایی که امروز با آنها اینگونه برخورد می شود، اخبار مربوط به کشور و مسئولان را انعکاس می دهند و کار اشتباهی است که  بخواهیم رسانه‌ای را متهم کنیم و بگوییم ضد انقلاب است.

فومنی با تاکید براینکه بنده با صحبت های رئیس جمهور درباره رسانه ها مخالفم، آنها از به دور از اخلاق دانست و تاکید کرد: بالاخره منتقد باید حرفش را بزند و اگر اشکال صنفی نیز وجود دارد بهتر آن است که این مشکلات از مجاری صنفی پیگیری شود.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تاکیدبراینکه نباید اینگونه موضوعات به یک مسئله سیاسی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: به نظر من این نگاه به منتقدان، نگاه مطلوبی نیست و بهتر است هرچه به جلو پیش می‌رویم نسبت به مسائل  اخلاق سیاسی را بیش از پیش رعایت کنیم.

فومنی در پایان با بیان اینکه بهتر بود که با این موضوع به صورت صنفی برخورد می‌شد، یادآور شد: چه نقد موافق و چه مخالف بنده با سرکوب کردن هیچ فرد و یا ارگانی موافق نیستم، چراکه ما همواره پیرو اخلاق مداری، انسان محوری و اسلام رحمانی هستیم و به دنبال تخریب هیچ‌کس نخواهیم بود.

نظر شما