شناسهٔ خبر: 117887 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: صراط

اتفاق عجیب در جام حذفی کشور

توپ تیم تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور با برتری دو بر یک برابر سایپای کرج در تهران به مرحله نیمه نهایی صعود کرده است.

به گزارش «نماینده» تیم تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور با برتری دو بر یک برابر سایپای کرج در تهران به مرحله نیمه نهایی صعود کرده است.

تراکتورسازی در مرحله اول به دلیل حاضر نشدن تیم بعثت کرمانشاه صعود راحتی را داشته و در مرحله یک هشتم نهایی نیز در قم از سد صبا گذشته بود.

ایوب ذوالفقاری در برنامه تلویزیونی موج فوتبال شبکه سهند صراحتا از میزبان تیم تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی سخن گفت.

اما عادل فردوسی پور در برنامه ۹۰ از احتمال قرعه‌کشی در این مرحله خبر داده و عنوان کرد که شاید تراکتورسازی میزبان این مرحله نشود.

حریف تیم تراکتورسازی برنده بازی تیم‌های نفت تهران با استقلال تهران است. در این بازی نفت میزبان بوده و استقلال حکم مهمان را دارد.

اگر نفت بتواند استقلال را شکست دهد، بازی تراکتورسازی با نفت در تبریز برگزار می‌شود و تمامی شبهات در صورت برتری استقلال برابر نفت خواهد بود.

عنوان می شود که طی قانون تیمی نمی‌تواند در جام حذفی بیش از دو بار متوالی مهمان شود، اما در آن سو نیز مطرح شده که استقلال در بازی برابر نفت مهمان است و هم تیم تراکتورسازی و هم استقلال در مرحله پیش از نیمه نهایی مهمان بوده و باید بین این دو تیم برای میزبان قرعه‌کشی صورت گیرد.

در صورتی که تراکتورسازی بنا به قرعه مهمان استقلال در تهران شود، اتفاق نادری در تاریخ مسابقات حذفی کشور روی داده است.

تراکتورسازی در صورت برتری برابر استقلال در تهران باز هم شانس بازی در تبریز را نداشته و دیدار فینال قرار است در خرمشهر برگزار شود که آنهم منوط به آماده شدن ورزشگاه این شهر است.

در واقع تیم تراکتورسازی در صورت راهیابی به دیدار فینال و یا قهرمانی در این رقابت‌ها، بدون میزبانی بوده و تمامی بازی‌های این تیم خارج از تبریز خواهد بود.

البته در بازی اول تیم تراکتورسازی میزبان حریفی از کرمانشاه بود که این تیم از حضور در تبریز و بازی با شاگردان تونی انصراف دادند.

نظر شما