شناسهٔ خبر: 117738 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

احمد توکلی: اگر رئیس جمهور فرصت ملاقات با وزرایش را ندارد، با چه کسانی ملاقات می‌کند؟

حاشیه دادگاه احمد توکلی/2 نماینده مردم تهران در مجلس نوشت: متاسفانه همچنان معاونین و وزرا دسترسی به رئیس جمهور ندارند

به گزارش «نماینده» احمد توکلی در کانال شخصی تلگرام خود نوشت:

چرا آقای رئیس جمهور وقت ندارد؟

مدتی پیش یکی ازمشاورین آقای رییس جمهور را به جهت طرحی که در حال اجرا بود، دیدم و توصیه کردم که برای رفع مشکلات و کاهش انتقادات، اشکالاتی که در اجرای طرح وجود دارد را به رییس جمهور منتقل کنید. اما در کمال تعجب پاسخی که شنیدم این بود: "رییس جمهور به ما وقت ملاقات نمی دهد."

مدتی پیش هم یکی از وزرای مهم دولت می‌گفت که برای کارهایم در حاشیه جلسه هیئت دولت با رئیس‌جمهور مسائلم را مطرح می‌کنم، چون رئیس جمهور به ما وقت دیدار نمی‌دهد.

پیشتر در مصاحبه ای توضیح دادم که علت نامه نوشتن 4 وزیر به رئیس جمهور، همین وقت ندادن برای ملاقات با عالی ترین مشاورین است. طبق قانون اساسی رئیس جمهور هماهنگ کننده وزرا و حلقه وصل وزرا به یکدیگر است. رئیس جمهور با هماهنگی با وزرا باید کارهای خود را پیش ببرد.

متاسفانه معاونین و وزرا دسترسی به رئیس جمهور ندارند و باید برای دیدار با وی و بیان مسائل و مشکلاتشان از رئیس جمهور وقت بگیرند و معمولا هم موفق نمی‌شوند.

اگر رئیس جمهور فرصت ملاقات با وزرا و مشاورین خود را ندارد، با چه کسانی ملاقات می کند؟ چه کسانی به ایشان مشاوره می دهند؟ ارتباط با مشاورین و وزرا و معاونین از هر سمینار و سخنرانی و افتتاح پروژه و غیره واجب تر است.

ادامه این روند موجب نگرانی است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۲۳:۱۲دلسوز 0 0

    حیف که همیشه دیرازخواب بیدارمی شوی وبعد پشیمان ونامه می نویسی پشیمانی دگرسودی ندارد درتاریخ محاکمه می شوید
                                

نظر شما