شناسهٔ خبر: 117710 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جریان اصلاحات از انسجام داخلی برای فعالیت حزبی برخوردار نیست

کوهکن رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جریان اصلاحات از انسجام داخلی برای فعالیت حزبی برخوردار نیست.

به گزارش «نماینده»، محسن کوهکن در رابطه با وضعیت جریان اصلاحات برای ورود به انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: کسانی که با شکل‌گیری جریان اصلاحات در خرداد ۷۶ آشنایی دارند، واقف هستند که تا این جریان پالایش درونی نشود و تکلیف لایه‌های تندروی ساختارشکن را مشخص نکند، با نزدیک شدن به انتخابات معلوم خواهد شد که اختلاف‌نظرهای بنیادی در این جریان کم نیست.

 

کوهکن با بیان اینکه جریان معتدل اصلاح‌طلب با لایه‌های تندروی این جریان نوعی تعارف دارد، افزود: این جریان معتدل حاضر نیست تکلیف را مشخص و به نوعی راه خودش را از تندروها جدا کند.

وی بیان کرد: بعضی از اشخاص حقیقی در جریان اصلاحات به صورت فردی علیه اقدامات ساختارشکنانه موضع‌گیری می‌کنند، اما این مسئله کفایت نمی‌کند.

 

کوهکن با بیان اینکه در جریان اصلاحات گفتمان‌هایی مطرح می‌شود، اما در بطن و متن این جریان مسیر ساختارشکنی دنبال می‌شود، ادامه داد: اصلاح‌طلبان با مشکلات دیگری مواجه هستند؛ از جمله رسیدن به لیست واحد و انتخاب کاندیدا برای شهرهایی که یک‌ یا دو نماینده دارد لذا رسیدن به داوطلب مورد حمایت برای این جریان سخت است.

 

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: جریان اصلاحات از انسجام داخلی که بتواند همانند یک حزب عمل کند، برخوردار نیست و اینگونه تعاملات قطعا منتهی به شکل‌گیری لیست چند وجهی خواهد شد.

 

کوهکن تاکید کرد: هیچ‌گاه آرزو نمی‌کنیم که جریان اصلاح‌طلب و لایه‌هایی که در درون نظام تعریف می‌شوند با اختلاف روبرو شوند اما واقعیت امر را نمی‌توان انکار کرد، زیرا این موضوع به اختلاف نظرها و دیدگاه‌هایی که در این مجموعه وجود دارد، بر می‌گردد.

 

 رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان خاطرنشان کرد: اگر جریانی بخواهد تعریف دقیقی از خودش ارائه دهد، باید مجموع جریان اعلام موضع کنند تا دامان خودشان را از شائبه‌هایی مانند عدم حرکت روی ریل نظام و رفتن به سمت و سوی حرکات ساختارشکنانه پاک کنند.

نظر شما