شناسهٔ خبر: 117640 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مدیران سطوح عالی درباره نفوذ دچار "خوش خیالی" نشوند

قاسم جعفری/2 نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اهمیت مسئله نفوذ و ضرورت مقابله با آن گفت: مدیران سطوح عالی درباره نفوذ دچار "خوش خیالی" نشوند.

به گزارش «نماینده» قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی درباره پروژه نفوذ دشمنان و راهکارهای مقابله با آن، اظهار داشت: مسئله نفوذ امری بسیار جدی است و برای مقابله با آن باید سطح آگاهی عموم جامعه را بالا برد.

وی افزود: روش‌های دوست و دشمن‌شناسی را باید در اختیار افراد جامعه قرار داد. برای مقابله با نفوذ به آگاه‌سازی مضاعف در سطح جامعه نیاز داریم و اگر در این حوزه کار اجتماعی و درستی صورت ندهیم، حتما دچار مشکل می‌شویم.

این نماینده مجلس گفت: در پیشنهادات مجلس برای برجام که اجازه طرح داده نشده یکی از پیشنهادات بنده این بود که یک درصد از منابع آزاد شده در برجام برای رسانه ملی، بسیج و رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ مقاومت، اقتصاد مقاومتی و بالا‌ بردن آگاه‌سازی جامعه در مقابل توطئه‌های دشمنان هزینه شود.

جعفری با بیان اینکه برای مقابله با نفوذ بحث بعدی خود ارکان حاکمیتی است، تصریح کرد: مدیران کشور به ویژه مدیران سطوح عالی نباید در این زمینه دچار خوش خیالی شوند و با این مسئله سطحی برخورد کنند، از طرف دیگر ارکان امنیتی نیز باید کارشان را درست انجام دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ارکان حاکمیتی باید مواظبت کنند تا ناخواسته در دام دشمن نیفتند و با تبیین درست افکارعمومی به احتمال بسنده نکند بلکه با جدی گرفتن مسئله نفوذ برای مقابله با آن اقدام کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته این مسئله احتمال هم نیست و وقتی رهبر انقلاب به عنوان یک حکیم و طبیب اجتماعی مسئله‌ای را مطرح می‌کند قطعا از منابع و مراجع کارشناسانه مهمی این اطلاعات را کسب کرده‌اند که نسبت به آن هشدار می‌دهند.

نظر شما