شناسهٔ خبر: 117543 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز

نام ۳ نفر در لیست تهران اصلاح طلبان، قطعی شد+اسامی

انتخابات اگر چه هنوز تا برگزاری انتخابات اسفندماه حدود ۴ ماه زمان باقی مانده است اما آقای هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان بخشی از لیست انتخاباتی شان برای مجلس دهم را قطعی كرده اند.

به گزارش «نماینده»، در این میان گفته می شود اسامی چهره هایی چون آقایان عبدالله جاسبی، سیدمحمود دعایی و سید علی اكبرمحتشی پور در لیست تهران اصلاح طلبان قطعی شده است. این در حالی است كه گفته می شود حضور محسن هاشمی و علی عباسپور هم برای نامزدی انتخابات مجلس قطعی است.

چندی پیش سایت انتخاب با انتشار حاشیه ای از دیدار آقای هاشمی با چند چهره سیاسی نوشت که او در پاسخ به سؤال یکی از حاضران مبنی بر اینکه «آیا قرار است تحرکی داشته باشید؟» گفت: من در مجلس نمی‌توانم شرکت کنم، ولی بنا دارم در خبرگان شرکت کنم.

از سوی دیگر یکی از مسؤولان نزدیک به آقای هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام هم برای اینکه دوباره شانس خود را در انتخابات مجلس محک بزند اخیرا با حضور در یکی از مراکز ثبت احوال سن خودش را ۸ سال کم کرده تا شرایط سنی لازم برای حضور در انتخابات را پیدا کند و با مشکل قانونی مواجه نشود.

این این اقدام (ق. ع) در حالی است كه مجلس شورای اسلامی در هفته جاری مصوب كرد ملاك شرط سنی برای كاندیداهای انتخاباتی همان تاریخ اولیه و ثبت شده در شناسنامه است و هرگونه تغییر در تاریخ تولد قابل قبول نخواهد بود.

نظر شما