شناسهٔ خبر: 117099 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جریان نفوذ با هدف استحاله نظام اسلامی دنبال می‌شود

سالک: "نفوذ با لبخند" به‌معنای بزک‌کردن آمریکای جنایتکار است

سالک/2 رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید براینکه جریان نفوذ با هدف استحاله نظام اسلامی دنبال می‌شود، گفت: نفوذ با لبخند به معنای بزک کردن آمریکای جنایتکار است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک پیش از ظهر امروز در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اصفهان، با بیان اینکه ۱۳ آبان مجموعه‌ای از مسائل مختلف را در خود جای داده است، اظهار داشت: تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ همگی در ۱۳ آبان‌ماه رخ داد و این حرکت‌های با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مصادف است.

وی افزود: ۱۳ آبان‌ماه نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است، روز افتخار ملت غیور و جوانان مؤمن انقلابی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این حکومت اسلامی با پایداری، بصیرت و ایستادگی مردم و با تبعیت از امام خمینی(ره) شکل گرفته است، ۳۷ سال است که ملت ایران با استقامت و مقاومت از دستاوردها و هویت اسلامی خود محافظت می‌کنند.

سالک  گفت: کسانی که قصد دخالت در امور ملت‌ها و کشورها را دارند، کسانی که به حقوق مردم مستضعف تجاوز می‌کنند، کسانی که حق تحریم برای خود قائل هستند، کسانی که به هیچ‌کس در هیچ‌ جای جهان پاسخگو نیستند، کسانی که ابرقدرتی خود را به ملت‌ها تحمیل می‌کنند همه این گروه‌های مصادیق استکبار هستند.

وی با بیان اینکه امروز بحث مرگ بر آمریکا مطرح است، خاطرنشان کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست‌های خصمانه آمریکا، مرگ بر دروغ، مکر، حیله‌گری و حقه‌بازی، مرگ بر تجاوز به حقوق ملت‌ها، این‌ها همه معانی این شعار است. شعار مرگ بر آمریکا به معنای مرگ بر توریسم، داعش، قدرت‌های سلطه‌جو و جنگ نیابتی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به منویات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هدف نخست قدرت‌های مستکبر نفوذ در ایران است، بیان کرد: نفوذ یعنی روان‌سازی، جاده‌سازی و عادی‌سازی برای استحاله نظام اسلامی و براندازی انقلاب و محوریت حاکمیت دینی و ولایت؛ یعنی همان اهداف فتنه‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸، نفوذ با لبخند به معنای بزک‌کردن آمریکای جنایتکار است.    

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار نیست، ما جانمان را فدای انقلاب می‌کنیم تا جهانیان بدانند ملت غیور ایران به تبعیت از مقام معظم رهبری قیام کردند تا انقلاب اسلامی را به تمام دنیا صادر کنند.

وی تأکید کرد: ۱۳ آبان یعنی "مرگ بر آمریکا"؛ این شعار هیچگاه از بین نخواهد رفت و به گفته رهبر انقلاب تا زمانی که ذهن مردم از شعار "مرگ بر آمریکا" پر است، تسلط آمریکا بر کشور ممکن نیست.

سالک بیان کرد: برخی می‌گویند که استکبارستیزی منافع ملی ما را از بین برده است در صورتی که باید بدانند استکبارستیزی حافظ منافع ملی ملتِ به‌پا خواسته ایران اسلامی است.

وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه اشغال لانه جاسوسی آمریکا توسط فرزندان انقلاب به تعبیر امام راحل انقلاب دوم بود و مشت محکمی به حلقوم مزدوران و نوکران داخلی دشمنان به شمار می‌رود، گفت: جریان نفوذ استکبار و آمریکا با هدف استحاله نظام اسلامی از طریق جاده‌سازی، روان‌سازی و عادی‌سازی عناصر خائن در لایه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور دنبال می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلابیون زیرِ سخت‌ترین شکنجه‌های ساواک ایستادگی کردند. امروز هم ملت ما در مقابل استکبار با وحدت ملی و استقامت با محکمی ایستاده‌اند.

نظر شما