شناسهٔ خبر: 116894 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مسائل بین ایران و آمریکا حل نشده است؛ ضدیت با استکبار ادامه دارد

موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه برخی‌ها فکر نکنند که با توجه به توافق هسته‌ای همه مسائل بین ما و آمریکا حل‌ شده است، می گوید: ۱۳ آبان ضدیت با استکبار ظهور پیدا می‌کند.

به گزارش «نماینده»، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی نایب‌ رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت یوم‌الله ۱۳ آبان امسال، اظهار داشت: این روز یکی وقایع مهم انقلاب اسلامی است که یکی از پایه‌های اصلی دین ما محتوای یوم‌الله ۱۳ آبان است.

وی تأکید کرد: ما دشمنان خود را فراموش نمی‌کنیم و اگر دشمنی آنها برای ما ثابت شود، سعی می‌کنیم گول مکرهای آنها را نخوریم.

نایب‌ رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر دشمن به ما نزدیک شد، قطعاً هدفی دارد و به دنبال منافع خود است و هیچ منفعتی را برای ما نمی‌خواهد. دشمن منافع خود را در ضربه زدن به ما می‌بیند.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی خاطرنشان کرد: بحمدالله حالت ضدیت با استکبار در مردم ما قوی است و ۱۳ آبان روزی است که این معنا کاملاً بروز و ظهور پیدا می‌کند.

وی افزود: برخی ممکن است غافل شوند و خیال کنند حالا که مسئله انرژی هسته‌ای به‌ جایی رسیده، همه مسائل بین ما و آمریکا حل‌شده که این اشتباه است. در موضوع برجام درباره انرژی هسته‌ای سلسله توافقاتی با ۱+۵ صورت گرفته، اما این توافق ارتباطی ندارد با کسانی که ضداسلام هستند.

امام‌جمعه موقت تهران تأکید کرد: ما همیشه آمریکا را دشمن خود تلقی می‌کنیم، زیرا دشمن اسلام است. روحیه استکباری آمریکا روحیه‌ای است که از او جدا نمی‌شود. آمریکا حالت غرور، خودخواهی، زورگویی و ... را در خود دارد و یکی از حامیان اصلی تروریست محسوب می‌شود و به آنها کمک می‌کند.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در پایان یوم‌الله ۱۳ آبان را روز بزرگ و ماندنی عنوان کرد و گفت: انشاءالله در تاریخ ایران این روز همان‌طور که ماندنی بوده، ماندنی بماند و یکی از افتخارات انقلاب، نظام و مردم ما محسوب می‌شود.

نظر شما