شناسهٔ خبر: 116875 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نوباوه: مراسم ۱۳ آبان در سال تصویب برجام باشکوه‌تر خواهد بود

نوباوه/2 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳ آبان امسال که سال تصویب برجام و توافق با ۱+۵ است، پرشورتر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش «نماینده» بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز استکبارستیزی بوده و خواهد ماند، گفت: این روز به جا مانده از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است و جایگزین دیگری ندارد.

وی افزود: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی است؛ بر همه واضح و مبرهن است که تا قبل از ۱۳ آبان ۵۸ آمریکا چه بلاهایی بر سر ملت ایران آورد که این رفتار خصمانه آمریکا علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد؛ از این رو حتی اگر نام این روز را تغییر دهیم، خاطرات تلخ رفتارهای آمریکا از خاطر ملت فراموش نخواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: جنگ تحمیلی علیه ملت ایران، حمله به هواپیمای مسافربری و تغییر دولت‌ها در نظام شاهنشاهی ایران، اقداماتی است که هرگز از ذهن ملت پاک نخواهد شد و آمریکا تنها عامل این اقدامات ضد انسانی در کشور ما بوده است.

این نماینده مجلس گفت: ۱۳ آبان چه روز استکبارستیزی باشد و چه روز دانش‌آموز یا روز دانشجو، نماد استکبارستیزی خواهد بود.

نوباوه گفت: آمریکا همواره برای تحقیر ملت ایران تلاش کرده است و چون امسال، سال توافق ایران با ۱+۵ و تصویب برجام بوده است، ۱۳ آبان پرشورتر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

نظر شما