شناسهٔ خبر: 116736 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برخی با اهداف سیاسی به دنبال تخریب صداوسیما هستند

سیدحسین نقوی حسینی431 نقوی‌حسینی از تلاش برخی نمایندگان مجلس برای تخریب صداوسیما انتقاد کرد و گفت که چنین‌ رویه‌‌ای با اهداف سیاسی و انتخاباتی صورت می‌گیرد.

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین و عضو فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخریب و تضعیف رسانه‌ ملی خواست دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: نباید برخی به بهانه‌های واهی صداوسیما را تخریب و تضعیف کنند که در این صورت به دشمن کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه عملکرد رسانه‌ ملی در پوشش برجام عادلانه و منطقی بود، تصریح کرد: معلوم نیست حامیان دولت با چه استدلالی صداوسیما را متهم به جانب‌داری در پوشش برجام می‌کنند؟؛ آیا انتظار داشتند تنها صدای حامیان برجام به گوش مردم برسد و دیگران هیچ تریبونی نداشته باشند.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه صداوسیما در پوشش برجام به حامیان برجام بیشتر از منتقدان تریبون داد، گفت: ما اجازه نخواهیم داد برخی با اهداف سیاسی و انتخاباتی صداوسیما را که رسانه ملی است، مورد هجمه قرار دهند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: اینکه برخی تصور می‌کنند با تخریب صداوسیما می‌توانند رسانه ملی را منفعل کنند سخت در اشتباه هستند، چرا که صداوسیما اصول و سیاست‌های کلانی دارد که مورد احترام و تائید مردم و مجلس است.

نظر شما