شناسهٔ خبر: 116085 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

افشاگری کی روش در برنامه نود

کی روش 43 سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: پرونده خانبان و آقاجانیان توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق ارجاع داده شده است.

به گزارش «نماینده»، کارلوس کی‌روش پس از صحبت‌های حسین آبانگاه دبیر پیشین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه ۹۰ آمد و اظهار داشت: بسیار شفاف است که آقای آبانگاه به نمایندگی از فردی این قضیه را دنبال می‌کند و در درجه دوم ایشان اطلاع خاصی ازاین صحبت‌هایی که انجام می‌دهد ندارد.

وی افزود: بنده کاملاً آزاد هستم و هرگونه اسپانسری را که می‌خواهم می‌توانم لباسش را بر تن کنم و هیچ شرکتی این حق را ندارد و به صورت انحصاری متعلق به کسی نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: حق تصویر من به هیچ عنوان انحصاری نبوده و در آخر هم تأکید می‌کنم رئیس من فدراسیون است و تمام این صحبت‌ها از قبل با فدراسیون هماهنگ شده بود.

کی‌روش افزود: اگر هم لازم باشد در آینده شفافیت بیشتری را ارائه می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: دبیر سابق کمیته اخلاق با صحبت‌هایی که امشب مطرح کردند بسیار مشکوک است که به نمایندگی از چه شخص و نماینده‌ای این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. این شخص کسی است که پرونده خانبان و آقاجانیان را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

کی‌روش در واکنش به این سؤال که آیا این فرد از اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون است صراحتاً گفت:‌ آقای دکتر اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال پرونده خانبان و آقاجانیان را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

نظر شما