شناسهٔ خبر: 116077 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

زمان واریز افزایش حقوق رتبه‌بندی فرهنگیان

معلمان هر افزایش حقوقی که در حکم آمده باشد ماه اول به صندوق بازنشستگی واریز می شود و در ایام پایان سال نیز اینگونه است و جای نگرانی برای فرهنگیان نیست.

به گزارش «نماینده»، محمد فاضل، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه بندی معلمان از مهرماه اجرا شده است و افزایش حقوق آنان از آبان ماه به حساب خود فرهنگیان واریز می شود.

 

وی افزود: هر افزایش حقوقی که در کارمندان دولت صورت گیرد ماه اول به حساب صندوق بازنشستگی به نام خود فرهنگیان واریز می شود اما در فیش حقوقی فرهنگیان دیده نمی شود.

 

فاضل ادامه داد: این یک روال قانونی است که هر افزایش حقوقی که در حکم  آمده باشد ماه اول به صندوق بازنشستگی واریز می شود و در ایام پایان سال نیز اینگونه است و جای نگرانی فرهنگیان نیست.  

 

گفتنی است؛ هیئت دولت در روز چهارشنبه ۲۷ اسفند سال ۹۳ با رتبه بندی معلمان موافقت کرد که بر اساس این مصوبه، مشمولان طرح طبقه بندی معلمان شامل آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان امور تربیتی، مشاوران، مراقبان سلامت، مدیران و معاونان مدارس و مجتمع های آموزشی و تربیتی براساس ضوابطی  رتبه بندی حرفه ای می شوند.

 

مشمولانی که براساس ضوابط مصوب در یکی از رتبه ها قرار می گیرند، به ترتیب ۱۵، ۲۵، ۳۵ و ۵۰ درصد افزایش امتیاز حق شغل از مهرماه سال  جاری را دارند.

نظر شما