شناسهٔ خبر: 115289 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

وزیر خارجه آلمان برای رفع تحریم‌ها شرط گذاشت!

وزیر خارجه آلمان وزیر خارجه آلمان در جریان سفر به ایران با اشاره به روز اجرای برجام در ایران و پایبندی ایران به انجام تعهدات خود، اعلام کرد که کنترل بهتر از عمل است.

به گزارش «نماینده»، «فرانک والتر اشتاین‌مایر» وزیر خارجه آلمان در جریان سفر به ایران اعلام کرد: «گفت‌وگوها در ایران نشان داده‌اند که ایران و دیگر شرکا می‌خواهند به تعهدات خود عمل کنند.»

وزارت‌خارجه آلمان با انتشار این پیام به نقل از وزیر خارجه این کشور همچنین نوشت: «اعتماد خوب است اما کنترل بهتر از آن است. تحریم‌ها فقط در صورتی برداشته خواهند شد که به تعهدات عمل شود.»

وی افزود: «امروز توافق اجرایی می‌شود. امروز ایران باید نشان دهد که تمایل دارد که به تعهدات خود عمل می‌کند.»

وزیر خارجه آلمان در قالب سفری ۲ روزه از روز گذشته وارد ایران شده است. اجلاس مقدماتی کنفرانس امنیتی مونیخ (CGM) با همکاری دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه روز گذشته با حضور اشتاین‌مایر و «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران برگزار شد.

«جبران باسیل» وزیر خارجه جمهوری لبنان و وزیران امور خارجه چند کشور منطقه و مقام‌های عالی‌رتبه سایر کشورها شامل وزرای خارجه پیشین، روسا و نمایندگان پارلمان‌ها و مدیران کانون‌های اندیشه دست اندرکار امور سیاسی و بین‌المللی و روسای شرکت‌های اقتصادی از ۶۰ کشور جهان در این اجلاس که در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار شد، شرکت داشتند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۷-۲۶ ۲۲:۳۵ 0 0

    بیهودگی.
                                

نظر شما