شناسهٔ خبر: 114686 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش سه

نکته ای عجیب از کی روش که تا به حال نشنیده اید!

کی روش 43 قرارداد کی روش در هر سال ۲.۴ میلیون یورو است نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان!

به گزارش «نماینده»؛ فدراسیون فوتبال در حالی چنین پولی را به کی روش پرداخت می کند که قرارداد سرمربی تیم ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید، سرمربی تیم ملی فوتسال، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی هم در بخش آقایان و هم در بخش خانم ها به یک میلیارد تومان هم نمی رسد!

به عبارت ساده تر می شود گفت کی روش ده برابر همه مربیان تیم های ملی از فدراسیون فوتبال پول می گیرد.

البته که این مسئله محتمل بود اما هیچ وقت تصور نمی شد تفاوت ها این قدر فاحش باشد. این در باشگاه ها ما هم صادق است. به طور مثال سرمربی تیم یک میلیارد تومان و حتی بیش از یک میلیارد تومان می گیرد اما در همان باشگاه قرارداد سرمربی تیم امید کمتر از ۲۵ میلیون تومان است! البته که ۲۵ میلیون تومان یک عدد خوش بینانه است. یکی دو فصل پیش بود یک باشگاه شهرستانی با سرمربی معروف و مشهور بیش از یک میلیارد تومان قرارداد بست اما وقتی مربی تیم امید برای تمدید قرارداد خود به باشگاه می رود با پیشنهاد ۵ میلیون تومانی مواجه می شود.

واقعیت این است دستمزدی که به مربیان ایرانی در تیم های ملی پرداخت می شود در شان آنها نیست. خیلی از مربیان ایرانی که در راس کادر فنی تیم ملی قرار می گیرند متوجه این موضوع شده اند اما برای اینکه متهم به خود بینی نشوند اعتراض نمی کنند و البته حضور در اردوی تیم ملی برای آنها افتخار است و نمی خواهند این موقعیت طلایی را از دست دهند. عدم اعتراض مربیان ایرانی سبب تداوم این وضعیت شده است.

 

نظر شما