شناسهٔ خبر: 114147 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش سه

آخرین خبر از آشتی کنان علی دایی و علی کریمی

علی کریمی،علی دایی/43 در حالی که قرار است بازی بزرگداشت هادی نوروزی فردا برگزار شود، علی دایی اعلام کرده که در این بازی حاضر نمی شود و شنیده می شود علی کریمی هم چنین تصمیمی گرفته است!

به گزارش «نماینده»، انگار قرار نیست علی دایی و علی کریمی با هم آشتی کنند. حتی در بازی بزرگداشت هادی نوروزی. در حالی که هم دایی و هم کریمی برای حضور در این بازی دعوت شده اند، به نظر می رسد هر دو تصمیم گرفته اند تا عذرخواهی کنند و در این مسابقه حاضر نشوند.

پیشتر شنیده می شد علی کریمی قصد ندارد در این بازی به میدان برود. دلیلش را هم می شد پیش بینی کرد. حضور علی دایی در این بازی. حالا هم علی دایی تصمیم گرفته تا به ورزشگاه دستگردی نرود. دلیلش هم به احتمال فراوان علی کریمی است و تصمیمی که برای نیامدن گرفته!

این دو علی همچنان به قهر خود ادامه می دهند و به نظر هیچ کس هم نمی تواند آنها را آشتی بدهد. قبلا هم دیده بودیم که دایی و کریمی در هیچ محفل فوتبالی شرکت نمی کنند. اگر یکی باشد دیگری نیست و برعکس.

حالا و با منتفی شدن حضورشان در بازی بزرگداشت هادی نوروزی، مراسم آشتی کنان آنها دوباره به تعویق می افتد. آشتی کنانی که خیلی از بزرگان عرصه ورزش و سینما برای انجامش پا پیش گذاشته اند اما هنوز موفق نشده اند!

نظر شما