شناسهٔ خبر: 114047 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: روابط عمومی وزارت اطلاعات

وزیر اطلاعات: حمایت از فلسطین، لبنان و بحرین واجب شرعی است

علوی وزیر اطلاعات به موضوع بحران منطقه ای اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی حمایت از فلسطین، لبنان و بحرین را واجب شرعی می داند.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در دیدار با شرکت کنندگان همایش عشایر و معتمدان شعیبیه و شهرستان شوشتر افزود: مردم خوزستان یاری گر اسلام، شیعه، امام راحل و انقلاب بوده اند.

وی با یادآوری توطئه های دشمنان اسلام، اظهار داشت: ایجاد فرقه گرایی بین شیعه و سنی، عرب و عجم، کرد و ترک از توطئه های دشمنان است در حالیکه ملاک اسلام فقط تقوی است. این ها برنامه شیطانی است و شیطان امروزی آمریکا و صهیونیست است.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بحران منطقه ای اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی حمایت از فلسطین، لبنان و بحرین را واجب شرعی می داند.

علوی به فاجعه منا و حمله سعودی ها به یمن هم پرداخت و افزود: سوء تدبیر سعودی ها در حج کاملا مشخص شد که هزاران کشته داشت.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در برابر امت اسلامی یکی شده اند، تصریح کرد: از ضرورت های عالم اسلام وحدت است به ویژه بین همه اقوام ایرانی از قبیل ترک، کرد، بلوچ، عرب و عجم. همه ما باید در صف واحد از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: ما خوشحالیم که از خوزستان صدای وحدت و برادری عرب و بختیاری را می شنویم. همانگونه که از هر دو قوم در دفاع مقدس حماسه آفرینی، شجاعت، شهامت و شهادت طلبی را شاهد بودیم. خوزستان هرگز در پیوند خود با اهل بیت، ولایت و جمهوری اسلامی دچار تردید نشده و نخواهد شد و ما برای خود افتخار می دانیم که در خدمت خوزستان عزیز باشیم و هستیم.

نظر شما