شناسهٔ خبر: 113929 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

زینلیان :

رشادت‌ها و فداکاری‌های امثال شهید همدانی برای جوانان الگوست

سردار همدانی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت سردار همدانی در مبارزه با تروریست‌های منطقه گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌های امثال شهید همدانی برای جوانان الگوست.

به گزارش «نماینده» حسین زینلیان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن عرض  تسلیت و تبریک به‌مناسبت شهادت سردار همدانی در نبرد با تروریست‌های منطقه اظهار داشت: بهترین فرزندان این ملت مانند سردار همدانی و سرداران و فرماندهان جبهه مقاومت که در سوریه و عراق جانفشانی و در برابر نفوذ وحشیانه انگلیس، آمریکا و عمال آنها در منطقه ایستادگی می‌کنند، افتخاری هستند که نه تنها جوان‌های امروز بلکه آیندگان به مبارزات و رشادت‌های آنها می‌بالند.

وی افزود: دلاورمردانی چون شهید سردار همدانی برای دانشجویان و جوانان این کشور در دفاع از انقلاب اسلامی الگو هستند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: امثال شهید همدانی با شهادت خود پرچم دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم را تا دورترین نقاط جهان برافراشته‌اند.

به گزارش تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم که نقشی تعیین‌کننده‌ در حفظ و حراست حرم حضرت زینب(س) و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت،  حین انجام مأموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریستهای داعشی به شهادت رسید.

نظر شما