شناسهٔ خبر: 113641 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آرمان امروز

شورای هماهنگی اصلاحات برنامه‌ای برای سرلیستی عارف ندارد

رهامی رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره اظهانظر برخی افراد مبنی بر سرلیستی عارف در لیست اصلاح طلبان عنوان کرد: این حرف‌ها مواضع شخصی خود افراد است وگرنه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات چنین برنامه‌ای نداریم.

به گزارش «نماینده»، محسن رهامی"رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات" در خصوص شکل گیری شورای سیاستگذاری، گفت: مساله‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که شورای جدید جای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یا کمیته انتخابات را نمی‌گیرد. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یک شورای تشکیلاتی است که کمیته‌های انتخابات، کمیته استان‌ها، کمیته سیاسی و کمیته پشتیبانی دارد. این شورا کار خودش را انجام می‌دهد.

وی در گفتگو با روزنامه آرمان، اظهارداشت: شواری سیاستگذاری در واقع می‌خواهد نیروهای اصلاح‌طلب اعم از نیروهایی که با شورای هماهنگی کار می‌کنند، نیروهایی که با رئیس دولت اصلاحات یا آقای عارف کار می‌کنند و حزب اعتدال و توسعه که به آقای روحانی گرایش داشته و سابقه عضویت در شورای هماهنگی ندارد را در کنار هم جمع کند.  

این فعال اصلاح طلب همچنین درباره اظهانظر برخی افراد مبنی بر سرلیستی عارف در لیست اصلاح طلبان، گفت: این حرف‌ها مواضع شخصی خود افراد است وگرنه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات چنین برنامه‌ای نداریم. باید اجازه داد کار‌ها پیش رود و ما در زمان خودش به این مسائل بپردازیم.

نظر شما