شناسهٔ خبر: 112881 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

جمیری:

خواب دشمنان برای لطمه به نظام اسلامی تعبیر نمی شود

«عبدالکریم جمیری» در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» نماینده بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود مدیریت مقتدر مقام معظم رهبری و حضور مستمر مردم در صحنه ، خواب دشمنان برای لطمه زدن به نظامی اسلامی ما تعبیر نمی شود .

به گزارش «نماینده» عبدالکریم جمیری شامگاه جمعه در ویژه برنامه جشن عید غدیر در آستان مقدس امامزاده عبدالمهیمن بوشهر افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطوح مختلف با ایجاد توطئه های کینه توزانه بدنبال لطمه زدن به حیثیت و کیان اسلام ، شیعیان و نظام جمهوری اسلامی در ایران هستند کرد که با وجود رهبری بیدار و شجاع و مردم انقلابی ایران  راه به جایی نمی برند .

وی اضافه کرد : موضع گیری رهبر معظم انقلاب درباره سوء مدیریت عربستان در ایجاد امنیت و سلامت حجاج سبب شد که آنها در سیاست هایشان نسب به انتقال مصدوین و حجاج فوت شده تغییر روش دهند .
نماینده بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا زمانی که پیوند ناگسسته ای با ولایت و امامت داشته باشیم دشمنان هر چقدر هم تلاش کنند و قدرتمند باشند قادر به نتیجه گرفتن از اهداف شومشان نسبت به این نظام الهی نمی شوند .
وی عنوان کرد :با وجود سختی هایی که در جامعه و زندگی روزمره احساس می شود باید قدر اسلام ، ولایت الهی و این نظام برخواسته از سیره ائمه اطهار را بیشتر بدانیم .
جمیری با اشاره به این که  تا قبل از پیروزی انقلاب در سال ۵۷، امریکای ها بر ساختار زندگی مردم ایران در ابعاد مختلف رسوخ کرده بودند افزود: امروز به برکت همین نظام اسلامی و ولایی، مردم به خوبی در برابر استکبار ایستاده اند و با هر شیطنت، شما می توانید عکس العمل کوبنده این ملت را مشاهده کنید هر چند که پیش از این نیز عکس العمل مردم ایران به سیاست های توطئه آمیزشان دیده شده است.

وی با اعلام این که غدیر در تاریخ اسلام یک روز بسیار سرنوشت ساز است گفت : فلسفه شکل گیری این روز این است تا ما بدانیم که تنها وسیله هدایت ، سعادت ، سربلندی و سرافزاری اسلام پس از رحلت پیامبر در امامت و ولایت پذیری خلاصه می شود .
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد :امام است که می تواند اسلام ناب محمدی را به خوبی به مردم شناسایی و  مردم را به واسطه آن هدایت کند .

جمیری یادآور شد: اگر امام و ولی نبود مشخص نبود اسلامی که پیامبر اکرم (ص) ۲۳ سال زحمت رسالت و ابلاغ آن به جامعه کشید چه سرانجامی داشت .

وی افزود: هر چه امروز از سربلندی و عزتمندی در عرصه داخلی و بین الملل داریم در پیروی از اسلام، پیامبر رحمت، امامت، تلاش های رهبر انقلاب و مقام معظم رهبری است که ضروری است به نسل های اینده نیز اشاعه شود .

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۷-۱۶ ۰۰:۳۹ 0 1

    اقای جمیری سلام دشمن توان ضربه زدن به نظام اسلامی را ندارد  مگر بواسطه عمال داخلی .اقای نماینده محترم در حال حاضر در مجلس درحال تصویب برجامی هستید که منتخبین همین شما ضرر برجام را از نفع ان بیشتر تشخیص دادند.بدون اینکه نمایندگان در ایجاد برجام مسئولیتی داشته باشند مسئولیت پذیرشش را برعهده میگیرند .دشمن کجاست؟
                                

نظر شما