شناسهٔ خبر: 112682 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

دوران دفاع مقدس یکی از صفحات نورانی انقلاب اسلامی است

داریوش اسماعیلی43 دکتر اسماعیلی در مراسم یادواره شهدای شهر سلطان شهر که در حسینیه این شهر با حضور جمع کثیری از مردم برگزار گردید، گفت: یکی از صفحات نورانی انقلاب اسلامی که به تعبیر امام راحل (ره ) برای ما یک نعمت محسوب می شد، دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش «نماینده» دکتر داریوش اسماعیلی به همراه اسپرجانی فرماندار، افشاریان، فرماندهی سپاه خرامه و جمعی از مسئولین شهرستان روز دوشنبه ۹۴/۷/۶، همزمان با نماز مغرب و عشاء در مراسم یادواره شهدای سلطان شهر شرکت کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، درگذشت جانگداز و مصدومیت جمعی از حجاج کشورهای اسلامی در بیت‌الله الحرام و از جمله تعدادی از هموطنان عزیزمان در سرزمین وحی در حادثه دلخراش منا را محکوم کرد و این مصیبت را به خانواده داغدار این عزیزان تسلیت گفت.

دکتر اسماعیلی در مراسم یادواره شهدای شهر سلطان شهر که در حسینیه این شهر با حضور جمع کثیری از مردم برگزار گردید، گفت: یکی از صفحات نورانی انقلاب اسلامی که به تعبیر امام راحل (ره ) برای ما یک نعمت محسوب می شد، دوران هشت سال دفاع مقدس بود که با فداکاری و ایثار دهها هزار جوان جان بر کف و فدایی ولایت، همراه بود.

وی تصریح کرد: در ابتدای انقلاب، ما از ساختن ساده ترین چیزها بی بهره بودیم و حتی سیم خاردار و فشنگ کلاشینکف هم باید از کشورهای دیگر می خریدیم؛ ولی امروز به پاس خون شهدا و مقاومت های ملت ایران، کشور ما به یکی از کشورهای پیشرفته در دنیا تبدیل شده و ما توانسته ایم، قابلیت های خود را در تمام عرصه ها به رخ جهانیان بکشیم.

رئیس کمیته معدن و صنایع معدنی مجلس خاطر نشان کرد: بحث تحریم های آمریکا علیه کشور ما سابقه طولانی دارد و به اول انقلاب بر می گردد که این نشانه دشمنی سرسخت آمریکا با ملت ماست.

دکتر اسماعیلی تشکیل کمیسیون برجام را به معنی بی اعتمادی به آمریکا و متحدانش دانست و گفت: همان طور که رهبری نیز بارها تاکید کرده اند افراد تیم مذاکره کننده انقلابی، امین، مومن و متخصص هستند ولی مجلس به دنبال این است که تمام راههای نفوذ آمریکا و متحدانش را ببندد.

وی در پایان به توجه ویژه مجلس به ایثارگران ارتش، سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: قانون جامع ایثارگری به تصویب رسیده و امیدواریم هرچه زودتر اجرایی شود.

نظر شما