شناسهٔ خبر: 112552 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سبحانی‌نیا خبر داد

دوشنبه آینده؛ بررسی برجام در دیدار روحانیون مجلس با مراجع عظام قم

سبحانی نیا43 سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس از دیدار اعضای این فراکسیون با مراجع عظام تقلید قم در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: قرار است در این دیدارها شرایط کشور در دوران پاتحریم مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای این فراکسیون با علما و مراجع عظام تقلید قن در هفته آینده خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است اعضای فراکسیون روحانیون مجلس در روز دوشنبه آینده در سفری به شهر مقدسه قم با تعدادی از مراجع عظام تقلید قم، نظیر آیت‌الله نوری‌‌همدانی، آیت‌الله صافی‌گلپایگانی، آیت‌الله شبیری‌زنجانی و تعداد دیگری از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کنند.

وی افزود: قرار است در دیدار اعضای فراکسیون روحانیون مجلس با مراجع عظام تقلید قم، مسائل روز جامعه، نظیر نحوه اجرای قانون عفاف و حجاب، شرایط کشور در دوران پساتحریم و ابعاد اجرای برجام، نحوه اجرای قانون آمران به معروف و ناهیان از منکر و نیز وضعیت فرهنگی کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس، خاطر نشان کرد: قرار است در این دیدارها نظرات و دیدگاه‌های مراجع عظام تقلید جمع‌بندی شده و گزارشی از دیدارها به صحن علنی مجلس ارائه شود.

نظر شما