شناسهٔ خبر: 112547 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

صبح امروز برگزار شد؛

نشست لاریجانی و حداد عادل با موضوع طرح دوفوریتی هسته‌ای

حدد عدل+ لاریجانی رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس به همراه چند نماینده دیگر امروز در نشست مشترک با رئیس‌ مجلس، درباره شیوه ارائه طرح دوفوریتی هسته‌ای بحث و رایزنی کردند.

به گزارش با نزدیک شدن به پایان کار کمیسیون ویژه بررسی برنامه جامع اقدام مشترک ایران و ۱+۵ (برجام) در مجلس و تدوین مقدماتی گزارش این کمیسیون، نمایندگان مجلس به دنبال تدوین و ارائه یک طرح دوفوریتی متاثر از گزارش کمیسیون برجام به صحن علنی بهارستان هستند.

این طرح به دنبال آن است تا برخی احکام را به عنوان ضمانت اجرای برجام پیش‌بینی کرده و در واقع مجوز اجرای مشروط برجام و عمل متناسب و متقابل با اقدامات غربی‌ها در جریان اجرای برجام را به دولت ارائه کند.

بر این اساس صبح امروز جمعی از طراحان این طرح به همراه غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس، علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام، محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس و کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت در نشست مشترک با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، شیوه تدوین و ارائه این طرح دوفوریتی را به بحث گذاشتند.

بر اساس نتیجه این جلسه و با توصیه رئیس مجلس مقرر شده است این طرح با تفاهم و همفکری دو فراکسیون اصلی مجلس یعنی فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون رهروان ولایت تهیه و به صحن علنی مجلس ارائه شود تا پس از قرائت گزارش کمیسیون برجام در نشست روز یکشنبه هفته آینده در صحن علنی، دوفوریت این طرح بلافاصله در دستور بررسی قرار گیرد.

نظر شما