شناسهٔ خبر: 112414 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مظلومی درباره باشگاه استقلال چه گفت؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه باشگاه نباید وی را تنها بگذارد و انتظار نتیجه‌گیری داشته باشد، گفت: من پولی از باشگاه نگرفته‌ام ولی نه قهر می‌کنم و نه استعفا می‌دهم و کارم را انجام می دهم.

به گزارش «نماینده»، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در خصوص غیبت تعدادی از بازیکنان این تیم گفت: بعضی از بجه‌ها در تیم امید هستند و خارجی‌ها هم در تمرین شرکت نکرده اند. کرار هم که در روزنامه‌ها خواندم که دیگر با این شرایط به ایران نمی‌آید. مگویان هم که امروز به تمرین نیامد. کریمی و رمضانی هم مشکل دارند.

وی درباره مشکلات مالی استقلال بیان کرد: مشکلات به همه ربط دارند و بچه‌های ایرانی هم مشکل دارند و قرار شده فردا با مدیرعامل باشگاه صحبت کنند. ما بازیکنان خارجی را برای‌شان پول گرفته‌ایم ولی باید امکانات و شرایط را فراهم کنیم تا بتوانند کیفیت خود را نشان بدهند.

سرمربی استقلال ادامه داد: ریوالدو از سری آ برزیل بود و مگویان و کرار هم امتحان پس داده‌اند. پرو پئیچ هم با اینکه بچه اش به دنیا آمد و نتوانست به کشورش برود مشکل روحی پیدا کرد. ما نقاط ضعفی داشتیم و روی این خارجی ها حساب کردیم ولی اگر امروز مشکلات حل شود بهتر از فردا است. هر چه دیرتر حل شود به ضرر استقلال است. من و صالح هیچ چیزی نگرفتیم و صبر و تحمل می کنیم ولی بازیکن خارجی که برای پول به  اینجا می آید و دنبال زندگی است باید مشکلاتش را حل کنند.

مظلومی به بازیکنان داخلی استقلال اشاره کرده و افزود: بازیکنان داخلی هم در تیم‌های دیگر پول بیشتری می گرفتند ولی به خاطر استقلال کوتاه آمده اند. من وقتم را گذاشتم که به بازیکنان آرامش بدهم. با تک تک بازیکنان صحبت کردم که آنها را حتی به بازی برگردانم ولی می‌گویم اگر قرار است حل شود باید زودتر انجام گیرد تا استقلال لطمه نخورد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بخاطر پول قهر کرده بود، گفت: من هرگز قهری نداشتم. بعد از بازی با نفت و گسترش فولاد فشار روی من زیاد بود ولی آیا قهر کردم؟ تمرین ریکاوری نیاز به من نبود. هیچ وقت با استقلال قهر نمی‌کنم و دنبال این نیستم قهر کنم. به استقلال با عشق و علاقه آمدیم و بخاطر مشکلات استعفا هم نمی‌دهم.

سرمربی تیم استقلال با انتقاد از مسئولان این باشگاه بیان کرد: نتیجه گرفتن این نیست که مظلومی را تنها بگذارند. باید بیرون زمین خیلی کارها را انجام دهند تا نتیجه بگیریم. دوستان تلاش خود را می کنند ولی این مشکلات مالی برای همه تیم ها وجود دارد. بازیکنان هم باید صبر خود را مثل ما بالا ببرند. انشاء الله که مسئولان نیم نگاهی هم به ما خواهند داشت.

مظلومی در پاسخ به این سوال مهر که آیا باز هم حاضرید پای کرار بایستید، گفت: ما روی کرار در این پست حساب کرده‌ایم و نمی‌توانیم به راحتی از دست بدهیم. این را هم در جریان باشید که اگر ابتدای فصل کرار را نمی‌گرفتیم باید پول سال دوم قرارداد او را پرداخت می‌کردیم.

وی در دفاع از کرار ادامه داد: کرار دارد با ما همکاری می‌کند. ما تعهد داریم و به آن عمل نمی‌کنیم و او این کار را می‌کند. قرار بود برای او مسکن بگیرند یا ماشین را سند بزنند ولی این کار صورت نگرفته و برای همین من پای بازیکن می‌ایستم چون حق با او است. بعد از آن سری که قول همکاری داد، کوچکترین بی انضباطی نداشته است. او در بازی با راه‌آهن نشان داد که عوض شده است ولی یاید به بازیکنان خود آرامش دهیم.   مگویان صدایش هیچ وقت در نمی‌آید ولی دیگ صبر او هم سر آمده است. شاید همین بازیکنان که الان هستند نیز روزی عکس العمل نشان بدهند.

مظلومی درباره اینکه گفته شده وی هم در ماجرای ۴۰ هزار دلاری ریوالدو با بردارزاده اش همکاری کرده است، تاکید کرد: اصلا اخلاق من اینطوری نیست و با برادرزاده‌ام همکاری در این زمینه ندارم.   این حرف و حدیث‌ها وجود دارد اما سندهایی هست که این مبلغ را به مدیر برنامه خارجی او داده‌اند. من در جریان قرارداد بازیکن خارجی نیستم و کاری به قراردادها ندارم. خود من شدیدا پیگیر این هستم که پول او باید برگردد و بعد برود. به من ارتباطی ندارد که چه کسانی این پول را دریافت کرده‌اند.

مظلومی درباره اینکه گفته می شود استقلال با کمکِ داوران در صدر جدول قرار دارد گفت: همانطور که در برنامه نود دیدید داور علیه ما هم اشتباهاتی داشت و باید از ما هم عذرخواهی می کرد چون یک گل ما را هم نگرفت و پنالتی راه آهن هم پنالتی نبود. ضمن اینکه روی آرش برهانی هم خطای پنالتی صورت گرفت اما داور از کنار آن گذشت.

وی افزود: شما به یک صحنه از مسابقه که لابلای تمام صحنه های دیگر گم شد توجه نمی کنید و آن هم وقت های اضافه بود که کم گرفته شود. به علاوه حرکت دروازه بان راه آهن خطا و پنالتی بود و اگر داور صحنه قبل از آن را ندیده است چرا ما باید تاوان بدهیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: تیم ما در بازی با راه آهن از اشتباهات داوری بیشتر متضرر شد و تعجب می کنم که چرا چنین هجمه ای علیه ما راه انداخته اند.

مظلومی در مورد برنامه تیمش و تعطیلات لیگ قبل از بازی با پدیده یادآور شد: احتمالا سه بازی تدارکاتی با تیم های امید، یک تیم دسته اولی و تیم راه آهن در روزهای پنجشنبه پیش رو، دوشنبه و جمعه هفته آینده برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوی خارج از تهران منتفی شده است گفت: می خواستیم تیم را به کرج ببریم که گویا جور نشد. بدنبال اینکه به شهرستان برویم نیستیم. من یک مصاحبه از قول خودم دیدم که نوشته بودند مظلومی دنبال سفر کیش است اما باید بگویم اصلا این طور نیست. من دوست ندارم استقلال را به کیش ببرم.

سرمربی استقلال در پایان تاکید کرد: اگر بشود هتل المپیک را می گیریم و تا روز بازی با پدیده صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم و در واقع اردوی ما در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

نظر شما